123 fles/speen van BiBi uit de "Blije doos"..

Hoi mama's,

Ik kreeg vorige week de "Blije doos" ophgestuurd waarin een flesje zayt van BiBi met een 123 speen erop.
Nu heb ik al heel wat geprobeerd en de fles goed bekeken en voel me onwijs dom dat ik bij god niet weet hoe die "prul" werk haha..

Draaien werkt niet, geen klik stand blabla,.. pff... Hoe werkt zo'n fles?

Ik heb gewoon om mezelf zitten lachen, later een vriendin op bezoek gehad die ook een kleine heeft en ook de doos had gekregen, en snapte het systeem ook niet (en nee, zij is niét blonT).

Dus gewoon ter info: Hoe werkt zo'n speen nu. Ik bedoel, hoe verzet je ze op een van de standen?

Groetjes!

Esmé mv Kay

Nou ja BLONT! Er zit geen gebruiksaanwijzing bij!

Op de speen staan als het goed is de standen 1-2-3 of S-M-L en door bijvoorbeeld te zorgen dat er op stand 1 gedronken wordt, moet je deze naar de neus richten. Dus als je de fles zo draait dat stand 1 naar boven wijst gaat het goed.

Zo heb ik het altijd gedaan. Mocht er iemand zijn die het anders doet wil ik het ook graag horen, want dan doe ik het al bijna 3 jaar fout,haha!

Groetjes,
mama2004

P.S. Dit bedoelde je toch of heb ik je verkeerd begrepen?!

Ja precies! Er zit geen gebruiksaanwijzing bij haha..

Ik heb dit soort flessen nooit gebruikt en het leek me wel handig om als extra fles te gebruiken. Maar als ik niet weet hoe dat stuk plastic werkt dan geef ik hem gewoon af.

Ik was er ook gewoon nieuwsgierig naar..

Maar dat zou best eens kunnen hoe jij het zegt.
Ik ben benieuwd naar andere hun reactie, haha..

Esmé mv Kay

Hoi,

Het is inderdaad zo dat je de 1 naar de neus gericht moet houden om hem of haar uit stand 1 te laten drinken.
Gaat dit te langzaam kun je de 2 richting de neus  richten.
Gaat dit nog te langzaam kun je de 3 naar de neus richten.

Ik vind het maar ondingen, ik heb hem bij Yenna destijds ook gebruikt en merkte bijna geen verschil tussen 1, 2 en 3.... ( alle standen gingen veel te snel )

Dus maar meteen in de prullenbak gegooid, terwijl ik vaker hoor dat mensen hem heel fijn vinden ( ik werk op een kinderdagverblijf )

Maar aan mij niet besteed, Yari drinkt super uit de smalle kromme difrax met de small speen en de papfles uit de medium speen, dus hier geen verandering meer....

Groetjes Marina.

handig ja zonder gebruiksaanwijzing! hahahaha

ik heb ook zo'n 3 standen speen maar zelfs bij stand 1 gaat het te snel voor Merel en spuugt ze alles eruit daarna.

Voor ons de difrax fles met ronde speen maat s nogsteeds en   voor pap maat m. (hetzelfde als marina)

Terug
Bovenaan