123 speen Avent

Even een vraagje :
Ik ben van de Avent speen 2 overgegaan naar de 123 speen van Avent, maar nu drinkt mijn zoontje de fles binnen 10 minuten leeg, terwijl hij er normaal toch wel tussen de 20-40 minuten over doet.
Wie heeft hier ook ervaring mee?
 
hi hi ik ken je probleem,
ik heb ook zo lopen hannisen met die flessen tygo heeft verschillende voedingen gehad, eerst nutrilon 1
toen omneo omneo met nutriton wilde niet uit de advent fles met speen 2 en met 1,2,3 speen op 1 binnen 10 min fles leeg, nu heeft hij nutrilon a.r en die krijgt hij uit speen 2, en sávonds met nutrix erdoor uit de 1,2,3, speen moet het wel dikkerder maken anders gaat het alsnog te snel, tygo doet zijn normale voeding ook min 20 minuten over ik denk dat je hem gewoon rustig moet laten drinken en misschien kun je er met een hete speld er een klein gaatje extra bij in drukken.
succes veroeska en tygo
 
je kunt na speen 2 van avent speen 3 nemen dus niet de1-2-3 maarde gewone 3
(volg je het nog...)de 123 heeft echt een groot gat, voor pap wel handig maar verder niet.
 
Hoi,

Volgens mij is het normaal dat je kindje 10 à 15 minuten over de fles doet, ik vind 40 minuten wel heel erg lang, mijn dochter van 17-07 krijgt 150 per keer en doet hier ongeveer 12 minuten over, ze heeft geen last van krampjes enzo, dus als jou kleine dat ook niet heeft na die 10 minuten, kan het volgens mij geen kwaad.
 
Ik reageer ook eventjes. Onze zoon is nu 8 1/2 maand oud en drinkt zijn melk met nr: 3 van avent. Hij heeft de fles ook in 10 minuten leeg. Zijn laatste fles met drie scheppen nutrix krijgt hij met de 123 speen, anders komt er niets uit. Hij drinkt dan met stand 1 ook de fles leeg in ongeveer 10 minuten. Als hij moe is kun je fles draaien en gaat het weer sneller en hoeft hij minder krachtig te zuigen.

Onze zoon heeft altijd al zijn flessen in ongeveer 10 minuten leeg gedronken. 40 minuten is veel te lang, dan moet er een gaatje bij. Je hebt van avent spenen van 1 t/m 4. Dus als je baby met speen 3 nog langer dan een half uur over de fles doet kun je speen 4 overwegen. Ligt ook aan de zuigkracht natuurlijk. Na speen vier komt de variabele speen. Maar zoals je leest drinkt onze zoon ook nog niet zijn gewone melk met speen 4. Een baby moet niet langer dan 20 minuten over een fles doen. Dan zou onze zoon zijn fles denk ik niet eens leegdrinken van vermoeidheid.

A.
 
Terug
Bovenaan