123 speen van avent

Beetje dom misschien, maar ik snap de 123 speen van Avent niet.
Heb hem gister gekocht en zelf uitgeprobeerd met een beetje water....maar ik proef geen verschil in hoeveelheid water die door het gaatje komt.

De bedoeling is toch dat je het streepje tussen bovenlip en neus houdt zeg maar....en dat dan de drinksnelheid veranderd met de hoeveelheid streepjes die je naar boven houdt zeg maar?

Misschien ben ik heel dom hoor.
Ligt het misschien aan het feit dat ik het met water geprobeerd heb.....of doe ik het helemaal fout?

Ik heb niet de 123 speen van Avent, maar volgens mij doe je het wel goed hoor. Merk je ook niet dat je minder hard moet zuigen, als je hem op een andere stand doet? Probeer het eens met de flesvoeding dan. Water is natuurlijk veel dunner, dus misschien dat het bij water inderdaad niet uitmaakt.

je doet het goed hoor.
ik vind het zelf maar een rare speen, ik snap niet dat je met 1 speen 3 standen kunt maken. en inderdaad, ik heb m ook zelf getest met water hahaha, je merkt zelf geen verschil.

ik gebruik hem nog niet omdat het voor merel nog te snel ging, ze spugde alles meteen weer uit! (nee, heb niet stand 3 gebruikt...)

Ik heb er ook 1 maar dan van bibi geloof ik?
maar hier heb ik ook het gevoel dat hij niet werkt..
de kleine krijgt afgekolfde melk in een flesje en dat drinkt hij zo snel op dat ze zeiden dat ik zo'n 123 speen moest proberen maar het lijkt wel of daar juist veel grotere straal uit komt en nee ik heb dan ook niet stand 3 ;)

wij gebruiken ook de 123 speen van avent. echter gebruiken we deze nu alleen nog maar voor de melk met 2 el pap erin. anders gaat de 123 speen veel te hard. als je de avent fles gebruikt moet je voor het begin (tot 3 of 4 maanden) de speen met nr 1 gebruiken. deze zit standaard in het kleine avent flesje. Als je merkt dat er te weinig uitkomt naar het zin van de baby, dan kan je speen nr 2.gebruiken. deze zit standaard in de grote avent fles. Ik moet eerlijk zeggen dat we wel 15 spenen hebben aangeschaft, omdat alles in het begin veel te hard ging. Nu gebruiken we uiteindelijk een difrax fles met een medium speen. het is gewoon even uitproberen.
zelfs nu we de avent 123 voor de pap gebruiken worden we er gek van. de pap blijft nog achter in de fles, ook gebruiken we stand 3. Echt iets om gek van te worden.
En het verschilt dus ook per baby.

Terug
Bovenaan