????

hallo allemaal!
Dank je aan de dames die gisteren de lieve berichtjes hebben geschreven onder mijn berichtje "ja of nee??". Mijn man en ik konden het vanmorgen niet laten om onmiddellijk een nieuwe test te doen, maar het streepje is precies verdwenen, terwijl we gisteren dus een suuuuuupervaag verticaal streepje zagen... Kan dit? We worden nu echt wel zot van de onzekerheid... Mijn temp is vanmorgen wel nog steeds hoog...
liefs,
Kaat
 
Het zou kunnen zijn dat je hcg-gehalte (zwangerschapshormoon) nog niet hoog genoeg is. Zelf heb ik meegemaakt dat de eerste test positief was, en bij de 2e was het streepje ook heel vaag. Ik heb toen dan ook een miskraam gehad na 8 weken.
Niet meteen denken dat dit bij jou ook het geval is hoor!! Je zou voor de zekerheid bloed kunnen laten prikken, dan weet je zeker of je zwanger bent.
suc6
 
Vreselijk he, die onzekerheid. Misschien was je urine bij de vorige test iets geconcentreerder en gaf hij daarom toen wel een vaag streepje aan. Je kunt over een paar dagen nog een keer testen, maar als je niet kunt wachten (wat ik mij heel goed kan voorstellen), zou ik gewoon even de huisarts bellen voor een bloedtest.

Heel veel succes en laat je het nog ff weten?
 
kan inderdaad zo zijn dat je hcg-gehalte heel laag is.ik had dat ook (schreef ik geloof ik ook al)zat bij mij bijna 3 weken tussen voor de test positief was.ik zou een paar dagen wachten en dan nog eens een test proberen.moeilijk dat wachten maar er zit weinig anders op!

groetjes claudia
 
Ik heb een week naar me weggebleven ongesteldheid een test gedaan. en die was ook positief. 3/4 dagen later was het streepje weg maar k ben wel gewoon zwanger. Dus je hoeft je niet zo druk te maken.....succes
 
Terug
Bovenaan