..

Hoi Dames,

Vorige week in het ziekenhuis gelegen, ik had een bloeding gekregen (trouwens dames niet twijfelen gelijk bellen met de vk!!!!) Toen de vk was geweest zijn we gelijk naar het ziekenhuis gegaan en werd ik aan de CTG gelegd, ik bleek ook nog eens om de 2 minuten weeën te hebben (vrijwel niks merkt daarvan). Omdat het nog net even te vroeg zou zijn ben ik aan de weeënremmers gegaan om het nog even een paar dagen tegen te gaan. Uiteindelijk zijn de weeën weggebleven en zit de kleine nog lekker veilig in mijn buik te trappelen.

Ik blijk mijn slijmprop inmiddels te hebben verloren en alles is eigenlijk al klaar voor de bevalling. Dus dokters advies, heel rustig aan doen, bedrust, en als er ook maar iets van weeen, vruchtwater of bloeding is als de ****mieter terug naar het ziekenhuis.

Dit is niet om jullie ongerust of bang te maken. Wilde graag mijn ei kwijt...

Groetjes, Onbekend (35 weken)
 
Zo dus dat was bij jullie even spannend en misschien in het begin heel even een beetje schrikken. Fijn dat de weeënremmers hebben geholpen en dat de kleine nog lekker in je buikie zit, is te hopen dat dat nog even zo blijft want elke dag dat het er nu langer in zit is meegenomen voor je en kan het nog even lekker groeien en aansterken.

Heel veel succes met je verdere zwangerschap en mocht één deze dagen toch je bevalling beginnen dan wens ik je daar natuurlijk ook heel veel succes mee. Gewoon proberen rustig te blijven en alles over je heen laten komen. Geniet er van.

Liefs Henriette
 
hallo
Ik kan me voorstellen dat dit voor jou schrikken was. Het wil niet zeggen dat dit voor een ieder geld. Ik was 40 werken en had om de tien minuten weeen maar bleek na een halvedag nog geen ontsluiting te hebben. Het is goed om anderen uit te leggen dat dit ook kan gebeuren en dat je je gevoel moet volgen.
succes met de verdere zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan