...

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die minder goede ervaringen hebben met de verloskundige praktijk in arnhem,maatschap van verloskundigen.Heb er zelf twee keer wat mee gemaakt waarvan ik vind dat dat gewoon niet zou kunnen,en heb het idee dat ze soms er gemakkelijk ergens over denken.
 
Hoi Anoniem,

Ik loop daar momenteel ook al enige tijd en buiten het feit om dat ik elke keer iemand anders krijg, word ik goed geholpen.
Ik ben erg benieuwd wat jij dan hebt meegemaakt?

Groetjes,
Sanne (34+3 weken)
 
Hoi Anoniem,

Als je die in Arnhem-Zuid (woonboulevard) bedoelt, dan loop ik daar ook. En voor mij geldt hetzelfde als voor Sanne: iedere keer een ander, maar wel allemaal even aardig en behulpzaam. Ik zit in het gele team. Misschien zit jij in het blauwe en heb je andere verloskundigen? Geen idee. Ik ben ook erg benieuwd wat jouw ervaring dan precies is en met wie dat was. Misschien heb ik die verloskundige nog niet gehad.

Groetjes, Ester (31 wkn)
 
Ik zit idd in blauw.Ik heb met 8 weken een erge bloeding gehad en moest toen maar even kijken,terwijl ze in zo'n situatie ook kunnen zeggen,joh,kom even langs...maar ze wisten mij telefoninsch te vertellen dat ik waarschijnlijk een miskraam had,wat later helemaal niet het geval bleek te zijn.Een keer belde ik omdat ik last van uitslag kreeg en mijn ha was niet aanwezig,of ze evt. een tip hadden,normale vraag lijkt mij.Maar door de receptioniste/telefoniste (die oudere vrouw) werd ik telefonisch behoorlijk af gesnauwd,dat ze geen arts was en geen medicijnen uit kon schrijven,maar daar vraag ik toch niet om? ik vraag om advies,wat zou ik er evt. tegen kunnen doen.Maar dat ze me door de telefoon vertellen dat ik waarschijnlijk een mk had,en maar af moest wachten,tot 3 weken later mijn controle vond ik wel heel makkelijk.Opzich zijn ze verder allemaal heel vriendelijk hoor,en ik doe er ook niks mee,maar was wel ff nieuwsgierig.in ieder geval bedankt!!
 
Wil alleen even laten weten dat het heel gewoon is dat je steeds een andere verloskundige krijgt,omdat zij natuurlijk ook niet weten wie er dienst heeft op het moment van de bevalling en op deze manier heb je de kans om ze allemaal te leren kennen.
Groetjes
 
Dat is inderdaad wel een beetje vreemde reactie. Ik heb het zelf bij geen van twee de assistentes meegemaakt, maar ik kan begrijpen dat dat voor jou erg rot is.
En nog even voor de anoniem van 10:24: ik begrijp ook wel dat het daarom is en dat vind ik alleen maar fijn. Anders heb je straks opeens een wild vreemde vrouw aan je bed staan en dat werkt misschien ook niet fijn.
 
Nee, zulke reacties heb ik ook niet gehad. Sinds kort heb ik elke keer die jongere receptioniste en die heeft mij wel goed geholpen. Ook met een paar telefonische vragen maar ik weet niet hoe die oudere dame aan de telefoon is.
Ik hoop dat ze je verder beter zullen helpen want ik zou me ook niet meer gerust voelen als er zo met me omgegaan zou worden, vooral bij dingen zoals bloedverlies en zo. En ik zou zeker niet akkoord gaan met te moeten wachten tot over 3 weken. Wie weet wat er dan allemaal mis kan gaan en dat vergeef je jezelf dan achteraf nooit!!

In ieder geval succes verder met je zwangerschap. Ik hoop dat alles goed met je gaat!

Groetjes,
Sanne

 
Terug
Bovenaan