??

Hallo meiden,

ff een vraagje:
Ik had afgelopen donderdag ongi moeten worden.
Ik zit in ronde twee en de eerst cyclus zat op 31 dagen. Nou donderdag zat ik dus op dag 31. Zaterdag heb ik getest, maar dat was negatief. Ik heb geen verschijnselen dat ik ongi moet worden.
Ik heb de afgelopen 3 weken krampjes gehad, maar dat is nu zo goed als weg
Wel een hele opgezette buik. Nu hoor ik wel eens verhalen dat de test pas na twee weken ofzo positief is.
Zou er nog een beetje hoop zijn?

Alvast bedankt!

Yvette
 
Een beetje hoop is natuurlijk wel, ik zou in elk geval over een week of zo de test herhalen als er in de tussentijd geen bloedverlies is geweest.

Maar het is pas je tweede cyclus, misschien is deze wel wat langer... hoe waren de cycli voordat je aan de pil begon? Er zijn ook vrouwen die altijd een cyclus van bijv 35 dagen hebben, en er zijn ook vrouwen bij wie het per keer wisselt...

Zekerheid is er dus nog niet te geven helaas... ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!

N.
 
Hoi Yvette, zekerheid kan je idd nog niet hebben. Ik ben nu 16 wkn zwanger. Ik ben volgens de VK op 28 juni zwanger geraakt. Had in juli al 2 testen gedaan maar waren beiden negatief. Pas halverwege Augustus was de test positief. Ik zou als ik jou was idd gewoon nog ff een weekje wachten en dan weer testen.

Ik duim voor je
Groetjes Happybaby
 
Terug
Bovenaan