????

Halloo allemaal ik ben 11 weken zwanger en heb allemaal vlekken op mijn buik en onder mijn borst(ik heb er opzieg geen last van)maar het maakt me wel ongerust,mijn huisarts wist niet wat het was(het zou door mijn zwangerschap kunnen komen zij hij)pas volgende week ga ik naar de vk.hopelijk kunnen jullie mij daarvoor al gerust stellen,alvast bedankt
 
Hoi,
Zijn de vlekken rood en iets dikker van structuur?
Zo ja, dan ben ik er bijna zeker van dat jij dezelfde vlekken hebt die ik ook heb gehad.

Ik had last van rode vlekken die niet jeukte. Ze zaten vooral op mijn buik en een paar net bij de rand van mijn slip, bovenaan mijn been.
Op mijn onderrug heb ik er ook een paar ontdekt.

Zelf maakte ik mij wel een beetje zorgen maar de Vk was er niet van onder de indruk. Zij noemde het een reactie van de huid op de zwangerschap.
Wel vroeg ze nog of ik nieuwe produkten gebruikte zoals wasmiddel of douchegel, maar dat was niet zo.
Dit omdat nieuwe produkten een allergische reactie kunnen gevn.

Rond week 13 werden de vlekken minder. Nu ben ik 17 weken zwanger en er is geen vlek meer te zien..

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal. Toch zou ik mij niet teveel zorgen maken..

Groeten,
Mel
 
Tja, wat dat kan zijn, ik weet het niet. Het enige wat ik weet dat je haar, huid, nagels en alles helemaal kunnen veranderen, heeft alles met je hormonen te maken en zolang je je goed voelt, niks aan hethandje toch. Volgende week weet je meer, maar ik denk dat het gewoon erbij hoort!

Gefeliciteerd trouwens! Geniet ervan!

groetjes,
Joki
 
Ben je de afgelopen tijd nog onder de zonnebank geweest?
Je kunt als je zwanger bent namelijk last krijgen van een masker,pigment vlekken in je gezicht maar weet niet of dit ook op de rest van je lichaam kan voorkomen.
Zelf ben ik in de zomer zwanger geweest en kreeg door de zon een streep boven mijn mond(snor).
Hoop dat je er snel achter komt wat het is zodat je je geen zorgen meer hoeft te maken.
 
Hoi dames,
ik had me op 20 okt.opgegeven als anoniem en ik wil me nu gewoon met mijn naam opgeven,20 okt.vroeg ik jullie advies of ervaring i.v.m.vlekken op mijn huid(buik,borst)en ik ben nu heel blij dat er een paar van jullie hierop hebben gereageerd hartstikke bedankt dames.Mel ik denk ook dat wij het over de zelfde vlekken hebben,ik ben blij dat ze bij jou zijn verdwenen en ik hoop dat dat bij mij ook gebeurd(trouwens de vlekken bereiden zich heel langzaam ook uit)maar eerlijk dames ik ben wel wat gerust gestelt,nogmaals bedankjes
 
Terug
Bovenaan