????

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen

Ik heb in deze ronde weer andere symptomen bij. Ik heb veel witte zalfachtige vloed en mijn borsten doen aan de zijkant zeer. Komt dit jullie bekent voor of zal ik de r.d. weer tegemoed gaan

groetjes mo

Hoi Mo!
Ik ben in juni gestopt met de pil en had iedere maand andere "kwaaltjes" die konden duiden op een zwangerschap. De ene keer misselijk, dan weer zere borsten, vervolgens oprispingen.. Toen 2 weken geleden mijn NOD eraan zat te komen, kreeg ik last van mijn rug (heb ik altijd als ik ongi moet worden), dus ik zat me alweer een ronde verder te rekenen, want naar mijn idee werd het weer niks.. Groot was dus ook mijn verbazind toen ik helemaal niet ongi werd!!! En jawel hoor, ZWANGER!
Ik heb me dus al die maanden daarvoor zwanger "gevoeld" en toen ik echt zwanger was merkte ik er niks van (en nog steeds niet trouwens..)..
Je lichaam kan je dus aardig voor de gek houden..
Ik hoop voor jou dat het goede tekens zijn, en dat je snel zwanger bent!!
Gr. Anne-Marie

Hoi,

Idd dat zijn zwangerschaps symtomen, ik heb de vloed nog steeds. Ene dag wat meer dan de andere. Ook mijn borsten deden pijn, nu wat minder maar wel lekken ze nu al.
Is hiermee je vraag beantwoord?

Hoever ben je al zwanger?

grt suuz 28,6 weken

Ik ben voor zover ik weet nog niet zwanger, maar hoop het wel over een week kan ik testen. Dus hopelijk kan ik me dan bij dit forum aan sluiten

groetje mo

Terug
Bovenaan