??

A

Anoniem

Guest
ik ben 38 weken zwanger van mijn eerste kindje
ik ben er best zat van wie weet hoe ik het een beetje kan opwekken ik ben zooo benieuwd kan egt niet meer w8ten tot dat de kleine er is

Ze zeggen dat je ananas moet eten (vooral dicht bij het hart, zit een spulletje in dat weeen kan stimuleren. Daarnaast natuurlijk sex hebben. Moet zeggen dat ik daar nooit zin in heb gehad, maarja iedereen is anders. Ik geloof dat je ook nog een soort olie hebt die je moet innemen, maar daar weet ik niet zoveel van.
Succes ermee.
Ivy

Hoi,
Ik snap best dat je het zat bent. Is zwaar hé, zo die laatste weken. Maar met 38 weken ben je nog niet op het eind en is je kindje er misschien nog niet aan toe om te komen.
En het komt echt pas als het er aan toe is hoor! Dan helpen al die middeltjes ook niet.
Ik was het ook al snel zat, maar ze bleven allebei heerlijk zitten tot 41 weken.
Nog even vol houden. Succes

Tja, ik ben inmiddels 39 weken en het ook behoorlijk zat maar helaas is er niets dat de bevalling opwekt. De baby moet er aan toe zijn en brengt de bevalling op gang. Als de baby en  ook de baarmoeder niet rijp zijn kun je proberen wat je wilt maar gebeurt er helemaal niets. Op het forum over bevallen staat een hele serie genoemd... maar allemaal niet effectief.
Het eerste kind komt vaak later dan 40 weken dus prik je niet teveel vast op de uitgerekende datum. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maak afspraken etc dan duurt de tijd niet zo lang.

sterkte Else

Als er echt een goed middeltje bestond om het op te wekken, dan zou je waarschijnlijk heel rijk kunnen worden, ha, ha!!
Ik zou het meteen kopen... Heb zelf de seks geprobeerd, maarre.... helemaal niets hoor.

Probeer er maar niet te veel over na te denken, die baby komt echt pas als-ie er helemaal klaar voor is, al is mama dat misschien al weken. Zoek afleiding, zorg dat je de dagen snel doorkomt en blijf vooral een beetje ontspannen. Meer kun je niet doen. En weet dat je een van de heeeeeeeel veel vrouwen bent....

Al weken wachtende....

Karin (40+6)

Tepels masseren heb ik ook wel eens gehoord. Of het echt helpt weet ik niet, maar je leest wel overal dat je tijdens de zwangerschap niet teveel je tepels mag 'kneden' omdat zo de bevalling opgewekt kan worden. Ook schijn je er, als de bevalling moeilijk verloopt, erg zware weeen mee op te kunnen wekken. Ik heb het helaas ook alleen maar uit de boeken...

Groetjes, Marisa

Hoihoi. Ik kan me wel voorstellen dat je heel nieuwsgierig bent naar je kindje, maar ik zou toch maar de natuur zijn gang laten gaan. Waarom zou je het willen opwekken of proberen dat te doen als je kindje er klaarblijklijk nog niet aan toe is om zich te showen??
Ik weet wel dat ik ook héél erg nieuwsgierig was en verschrikkelijk baalde toen ik over de uitgerekende datum ging, maar het wachten is het waard hoor!!!
Geniet nog maar even van je buikje, je zal die gezelligheid ín je buik nog wel gaan missen (deed ik iig wel).
Succes voor als het gaat beginnen.
Gr. Anne-Marie

hoi

Je kunt van alles proberen maar het werkt alleen als je op het punt staat om te bevallen je kan nu alleen maar afwachten wanneer de bevalling begint
heb geduld het komt   wanneer jij en je baby er klaar voor zijn

Ik wens je een goede bevalling en een gezond kindje toe
groetjes Corina

Terug
Bovenaan