<p>hallo!</p><p>zoals de titel al zegt, had ik vanmorgen om 5u drang om te plassen, eenmaal op de toilet kwam er niks. Volledig op slot. Na wat persen kwam er toch een klein straaltje. Kon daarna niet meer slapen, en steeds maar naar de toilet.</p><p>uiteindelijk enorm veel pijn bij plassen en kleine beetjes, urine opgevangen en heeft mijn man naar dokter gebracht. Maar het was geen blaasontsteking....</p><p>verloskundige gebelt, en die wou even langs komen. Ik verging van de pijn, liggen, lopen, zitten alles deed pijn, en om de wc kwam er niks (hele tijd drang) en verging van de pijn.</p><p>verloskundige viel ook meteen op dat mijn buik opgezet was, en voelde duideijk dat mijn blaas overvol zat. Na wat telefoontjes heeft ze zelf gekatheteriseerd. 650ml kwam eruit, en de drang was eindelijk weg.</p><p>als het boven de 750ml kwam moest ik naar het ziekenhuis voor een katheter voor een paar dagen.</p><p>net geplast en poeh deed nog wel even zeer na zo’n katheter, en bij afvegen wat bloed (uit de plasbuis)</p><p>vanmiddag nog even een extra controle, hartje was moeilijk vindbaar, echo’s zijn al moeilijk, want ligt heel diep. Vind het dus wel spannend en hopelijk krijgen we straks nog even een echo. </p><p>gek genoeg kan ik er online tot nu toe niks over vinden, dit komt wel eens voor NA de bevalling. </p><p>Heeft iemand dit wel eens gehad? Of ben ik weer zo’n limited edition ;-)</p><p> </p><p>(sorry voor het lange verhaal trouwens....)</p>