13 dagen over tijd 3 keer negatief 1 keer positief

Hallo allemaal ,

ben nu 13 dagen overtijd en heb 4 testen gedaan , 3 keer negatief en 1 keer positief .
ben er al mee naar de huisarts geweest maar moet volgens hem gewoon alles rustig af gaan wachten .
half januari moet ik weer bij hem langs komen en dan word ik pas door verwezen naar de gyn en moet ik bloedprikken .

Maar pfffff ik word onzeker hier door ....weet nu nog niet als ik nu wel zwanger ben etc......
volgens mijn dokter was ik te vroeg met testen en moet ik dus wachten op half januari .
Nu hoop ik echt dus dat dit door zet en dat het geen miskraam is of dat ik toch ongesteld nog word.

Wie heeft dit mee gemaakt ?
En bij wie was het wel positief ?

Groetjes

wat vervelend die onzekerheid!Hoop dat het straks toch zwanger is voor je! ik heb nu ook zo'n beetje onzekerheid, 1x negatief en 1x postief getest nu 3 dagen overtijd en ga donderdag test doen!is erg spannend allemaal!ik duim voor je!

Groetjes

het gaat om het hcg in je urine... als je niet zwanger bent dan heb je die hcg niet in je en kan een test niet aan geven dat je zwanger bent..... als een test aan geeft dat je zwanger bent dan heb je hcg in je lichaam anders kan een test niet aangeven dat je zwanger bent...

als je een vroege test uit voert dan zou die zwanger kunnen aangeven maar dan kun je als nog een miskraam krijgen binnen de 4 weken en lijkt het op gewone ongesteldheid...

een zwangerschaps test kun je doen vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden dus precies 4 weken na de eerste dag van je laatste ongesteldheid...

ik hoop voor je dat ik je genoeg info heb gegeven en dat je er wat aan hebt...

liefs

ik zou idd op 22 dec 2010 eigenlijk ongesteld worden maar is niet gebeurd , dus ik ga hopen dat ik wel zwanger ben , tis wel enorm spannend zeg .

hoop voor jou Neomi85 dat het bij bij jou positief is
ik zal ook voor jou gaan duimen

caritas bedankt voor je info , denk dat ik maar gewoon in spanning moet afwachten .

groetjes en liefs

nee totaal niets nu ..... ben nu al 18 dagen overtijd .....zou het nu wel wat er in zitten of niet ...

testen die ik in huis deed was 4 keer negatief nu en 1 keer postief en 1 keer bij huisarts en ook die was negatief.....

dus weet nog niet waar ik aan toe ben .....hoop wel dat ik zwanger ben

ps zelf heb ik het gevoel dat de testen niet allemaal meer goed zijn .....hoor vele vaker van de verhalen dat de testen te vaak negatief aan geveven en dan komen ze bij de gyn en dan zijn ze wel zwanger .... denk dat ik morgenvroeg maar weer naar de huisarts ga en dat ik ga vragen om door gestuurd te worden ......

nu 18 dagen verder en nog niets weten en volgens het rekenen als ik wel zwanger zou zijn dan zou ik 31 aug 2011 uitgerekend zijn en zou ik nu 8 weken zwanger zijn ... dus hoop heeeeeeeeel erg op een zwangerschap

Terug
Bovenaan