13 dagen overtijd....en

A

Anoniem

Guest
Ik ben inmiddels 13 dagen overtijd. Mijn cyclus zit tussen de 28 en 31 dagen, en heb een zware menstruatie dus hoop ik dat ik zwanger ben.

Alleen heb ik dit weekend een test gedaan maar deze was negatief, heeft iemand dit al eens vaker gehad? Ik vind dit erg vreemd.(dit is mijn eerste keer overigens...)

Ik hoop dat het goed is, maar je weet het nooit he..?

Het kan zijn dat het nog te vroeg was om te testen, dus dat er nog niet genoeg hormonen in je urine zitten. Ik had dat ook, ik moest donderdag ongesteld worden en was dit dus niet vrijdag getest en niets, dinsdag getest en een heel vaag streepje, donderdag weer getest en een vette streep. Ik zou dus vandaag nog een keertje testen en anders de HA even bellen. Laat je het nog even weten?

Groetjes Samantha

Ik word gelijk weer positief, dacht dat er misschien dat er iets ms was! Bedankt!!

Ik zou ook gewoon nog een keertje testen,, wat Samantha zegt komt veel vaker voor. Misschien ben je dan toch zwanger!

ik heb hezelfde ....zie babyoflove- onzekerheid.
ik heb al 2 kinderen ,
maar heb dit ook nog nooit mee gemaakt.
ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben.
en jij?
 groetjes Jessica
quote: quibus79 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2006 08:34:04'));

Ik ben inmiddels 13 dagen overtijd. Mijn cyclus zit tussen de 28 en 31 dagen, en heb een zware menstruatie dus hoop ik dat ik zwanger ben.

Alleen heb ik dit weekend een test gedaan maar deze was negatief, heeft iemand dit al eens vaker gehad? Ik vind dit erg vreemd.(dit is mijn eerste keer overigens...)

Ik hoop dat het goed is, maar je weet het nooit he..?

Ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben!!! Al ongeveer 3 weken gerommel in mijn onderbuik, niet vervelend, gewoon anders dan anders. Hopenlijk gaat dit allmaal goed!

Mijn man gelooft 't pas als hij  de 2e streepjes op de test zit!! Morgen maar snel effe halen!!

Groeten v Quibus79

hoi hoi,

en heb je de 2e test al gedaan? want ik had het zelfde moest zondag worden test gedaan maandag negatief nu gaan we morgen vroeg weer een test doen!!
be benieuwd wat hij bij aan gaf?

Ben bij beiden wel nieuwsgierig , dus kom eens vertellen wat de uitslagen zijn?

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan