13 dagen voor nod

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo iedereen,</p><p>29oktober tot 31 oktober had ik positieve ovulatie testen</p><p>ik zit nu 13 dagen voor mij nod</p><p>ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb omdat ik ineens heel misselijk werd tot braken toe,</p><p>dagen nadien lichte rug en hoofdpijn maar dat komt en gaat en met momenten buikkrampen met het gevoel dat men ms gaat doorkomen.</p><p>iemand dat dit ook heeft ? </p><p>want maak mezelf echt gek, en iedereen zegd dat je er zo weinig mogelijk mee moogt bezig zijn, maar ik doe niets anders dan forums lezen en opzoeken omdat je het toch echt wel geel graag wil.<br />want zouden graag een broertje of zusje willen voor ons zoontje van  3,5maanden.</p>

Zoontje van 3.5 maand?? WoW, mag ik zeggen dat je dan al vrij snel vrij obsessief bezig bent met een tweede baby?
Je echt nod weet je niet, want heel veel cyclussen kun je nog niet gehad hebben na je bevalling ;) het zou prima kunnen dat alles wat je voelt door je eisprong komt. Of ontzwangeren. Of iets anders. Ik zou 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest een zwangerschapstest doen.

Als je 29 oktober je eerste positieve test had, dan zit je nu toch niet 13 dagen voor NOD?! Met een gemiddelde lf van 14 dagen is 13 november je NOD. 
Maar goed... het is verder afwachten 

Terug
Bovenaan