13 dec. NOD en nog GEEN red devils!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve andere vol spanning afwachtende meiden,

De spanning gaat nu toch echt stijgen met de minuut hoor!
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik spoedig ongi zal worden.
Maar ja, ik weet dat je lichaam je behoorlijk  voor de gek kan houden...
dus....wachten, wachten, (past wel prima in deze adventstijd, haha)
Hoe is het bij jullie, en heeft er iemand een test aangedurfd?
Morgenochtend moet ik werken en ik werk bij een huisarts dus dan neem ik
er een mee naar huis... Alhoewel ik me heel slecht kan inhouden en ik eigenlijk het verlangen heb om er vanmiddag eentje te halen. Ik wil toch het liefst met ochtendurine
testen. Dus dan wordt het pas vrijdag ... en da's nog wel heeeeeeel lang!

Liefs Esther.

Hoi ..

ik denk dat ik het ook niet kan laten morgen te testen (ook in de ochtend).... misschien
kan ik beter nog wachten, ik weet het niet... Mijn NOD was de 13e of 14e, maar tot
nu toe nergens last van, geen eens extra slijm ofzo wat ik normaal wel heb voor een ongi.... Ik hoop voor ons dat het raak is ...en voor de rest van de meiden natuurlijk..

Maar ja...als je tot vrijdag moet wachten, duurt wel lang he...maak je maar niet te druk, das ook niet goed voor je

lieve meiden

heel vel sterkte met wachten, ik hoop met jullie mee,

liefs wilma23

hoi zenuwachtig afwachtende meiden,

jullie raden het al; ik ben ook overtijd. Ik zit helemaal in dubio, moet ik gaan testen of niet.Mijn man zei dat ik beter een paar dagen kan wachten maar ja..... makkelijk gezegt!

ik las dat het ook beter is om even te wachten, een test schijnt veel negatief uit te wijzen al je net overtijd bent..... huh.... en ik ben een heel zeurderig gevoel in mijn onderbuik, nooit eerder gehad

Poeh, zenuwslopend hoor !!
sterkte meiden, en ik duim dat het voor ons raak is !

Liefs
DiSilva    

He meiden,

ik kon niet wachten en heb vanochtend getest...negatief

Ik weet wel dat ik echt nog maar nèt overtijd ben, maar ik geloof er niet meer in hoor...een dezer dagen zullen die red devils denk ik toch komen..

Sorry hoor, maar ben echt sacho..irritant is dit

Dag meiden. Spannend he. Ook ik ben twee dagen overtijd en ik heb vanmorgen besloten om te testen.  (Zie topic). Eigenlijk dacht ik echt ongesteld te worden, maar was ik nieuwschierig. Maar ik kan mijn ogen niet geloven: Twee streepjes!!!! We zijn zwanger!!! Niet te geloven!!!!

hai Natascha

ik las dat veel testen negatief uitwijzen als je te vroeg test. Hoe langer je overtijd bent, hoe meer hormonen je aanmaakt als je zwanger bent. En de testen reageren op die hormonen. En dan schijnt er nog een verschil in testen te zijn.
Ik weet het ook niet, ik zie door de bomen het bos niet meer door al die verschillende soorten. Ik ga maar gewoon een eigen merk kopen en zie wel.

maar maak je dus nog niet druk, het kan aan de test liggen en test over een paar dagen nog eens!

Sterkte met wachten

Liefs
DiSilva

Wordt spannend di silva..ben echt benieuwd

Esther GEFELICITEERD! Echt top, ben super blij voor je ..en ook zo snel!

Ik wacht inderdaad nu maar af tot de duivels komen en zo niet, dan test ik begin volgende week wel nog een keer. Ik gebruikte een test van het merk Predictor, misschien een keer iets anders proberen. Niet dat het aan de test ligt, maar gewoon als controle...

Terug
Bovenaan