13 DPO en licht streepje

<p><span style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);">Hallo ik heb even een vraagje....ik heb vanmorgen deze kruidvat test gedaan op 13 DPO ...is het tweede streepje niet te licht voor 13 DPO. Nu de test helemaal opgedroogd is, is hij wel duidelijker geworden, maar ook geler ??</span></p><p> </p><p>pfff al een jaar bezig voor een vierde kindje...de eerste 2 keer gelijk raak, maar bleef helaas niet plakken ? dus nu heel erg onzeker geworden daardoor.</p><p>http://nl.tinypic.com/?t=postupload</p><p>alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!</p><p> </p><p> </p>
 
vhc2sz.jpg

 
Sorry.....dit is de goede link naar de foto ?
 
Hoii allemaal 
ik heb een vraagje ik ben nu al 7 dagen over tijd normaal wordt ik gewoon op tijd ongesteld.    Maar dit keer niet ik heb geen menstuatie pijn maar me borsten zijn gevoelig voel me raar. Heb al 2 x de test gedaan allebij negatief. Help me?
 
Janiceeve,
 
Ik vind hem er zeker positief uit zien hoor! Zou het kunnen dat je eisprong later was dan je had verwacht? Ik had ook opeens echt een week later mijn eisprong terwijl ik echt dacht dat ik hem eerder had!
Voorzichtig gefeliciteerd!!! Of nouja, eigenlijk gewoon gefeliciteerd! Is een duidelijke test vind ik wel!
 
Terug
Bovenaan