13 dpo test

Hoi,

Ik zou dit weekend normaal gezien ongesteld moeten worden (2 weken geleden op vrijdag hoge lh waarde)
Voel ook nu sinds paar uur mijn onderbuik, krampen.
Nu heb ik net een test gedaan maar dat was echt geen sterke urine was 1,5u daarvoor nog naar het toilet geweest.
Hij was negatief. Kon het toch niet laten maar denk dat ik nu toch maar wacht tot ik ongesteld word of zou het met ochtend urine nu al wel zichtbaar zijn moest het positief zijn?
 
Als je dit weekend ongesteld moet worden dan zou ik dat gewoon afwachten ipv een test verspillen. De kans dat ie morgenochtend dan ineens knalpositief is, is klein
 
Ja oke maar je leest wel veel verschillende dingen op hoeveel dpo sommige positief testen. Maar ik verwacht hier gewoon m'n menstruatie vandaag of morgen de klachten heb ik al.
 
Het gaat niet zozeer om hoeveel dpo, maar dat het niet zoveel zin heeft om elke dag te testen. Als je zwanger bent dan verdubbelt je hcg elke 2-3 dagen en zie je dus weinig verschil als je een halve dag later test. Je moet het helemaal zelf weten, maar je vroeg advies en mijn advies zou zijn om dit weekend even af te wachten ipv een test te verspillen
 
@gebruiker ja ik ben blij met jouw antwoord hoor!! Ik test nu namelijk niet meer haha. Maakt je zelf er alleen gek mee inderdaad.
 
Je leest inderdaad veel over DPO.
Maar ook veel over mensen die tot een week na hun NOD pas positief testen. Dus tot je niet ongesteld bent geworden kan het nog alle kanten opgaan.

Hopelijk mag je een positieve test in je handen houden ??
 
Hoi sarahtjhe, ik testte op 13DPO heeeeeeeeel licht positief. Voor die tijd helemaal wit. Op mijn NOD met een digitale positief. Het kan zolang je niet ongesteld bent nog alle kanten op. Kramp had ik ook, alsof ik elk moment ongesteld moest worden, maar ben dus zwanger. Liefs patries. 
 
Terug
Bovenaan