Als ik de boekjes die ik allemaal lees moet geloven moet mijn dochter dus al lang kruipen goed zelfstandig zitten en probeerd zich op te trekken aan de spijltjes vande box.Nou je raad het wel mijn dochter doet helemaal niks ....nou is dat niet zo heel erg als ik de andere moeders moet geloven maar toch kijken ze me allemaal raar aan als mijn dochter niks doet.En hun kind kan alles al wat ze met heel veel overtuiging vertellen tegen een moeder waar een kind nog niks van doet. Ik vind het ook erg jammer dat ze in alle boeken en tijdschiften schijven dat je kind dat rond die tijd doet,want toch ga je ergens aan je zelfs twijvelen en en wordt je onzeker over het welzijn van je kind.Iedereen verwacht nu al zoveel van een kind terwijl mijn dochter daar echt nog helemaal geen behoefte aan heeft ze vind het allemaal wel best zo dat alles haar zo toegerijkt wordt,Van een afstand kan ze heel boeiend kijken hoe andere kinden aan het spelen zijn. Ik maak me nog niet zo heel veel zorgen en ik zie wel hoe het gaat.
Zijn er nog meer moeders die dit herkennen, of ben ik nou echt de enige die dit heeft?
Zijn er nog meer moeders die dit herkennen, of ben ik nou echt de enige die dit heeft?