13 maanden en niet willen slapen

<p style="text-align: left;">Onze dochter 13 maanden en sinds 2 weken is slapen drama. Overdag wil ze gewoon praktisch niet waar ze eerder nog 2 slaapjes deed. En savonds is ze dan wel zo moe dat ze in slaap valt maar naar een paar uur is het huilen en krijsen. Wij zijn dit niet gewent van haar omdat ze eigenlijk nooit echt huilde... we hebben van alles geprobeerd,in bed troosten,wiegen en weerterug leggen,matras op de grond er naast, laten huilen kan ze zo uur vol houden, een shirt van mij gedragen bij haar leggen voor de geur, vaak zijn we uren bezig en nemen we haar uiteindelijk bij ons. Soms gaat ze dan nog niet slapen en soms wel. Het begint ons op te breken en ook voor haar zelf zo sneu want ze is wel moe. O ja ze krijgt ook 3 kiezen door. Is er iemand die dit herkent? Tip heeft? Ik weet allemaal wel dat het erbij hoort maar op den duur weet ik niet goed wat ik nog moet doen. </p>
 
Misschien overdag terug naar 1 slaapje proberen. Met 12 maanden werd onze dame ook steeds vroeger wakker. Terug naar 1 slaapje om 12.00 was hier een uitkomst.
succes en hoop voor je dat als de kiezen door zijn jullie je nachtrust weer terug krijgen! 
 
naar 1 slaapje terug en misschien paracetamol aanbieden (ongeveer elke 8u 1x 240mg) om een spiegel op te bouwen tegen pijn vd kiezen. Dit kan behoorlijk zeer doen en lang aanhouden. 
 
Als het van de kiezen is tja logisch.. het doen ook ontzettend veel pijn. Dentinox en paracetamol zetpil al geprobeerd? Tanden is gewoon onrustige tijd. Blijft het daarna aanhouden zou ik 1 slaapje proberen. Verder niet ziek ofso? 
 
Dank jullie wel voor de reacties, zetpil 3 nachten gedaan. Paracetamol overdag maar werkt ook niet. Ja kiezen krijgen is ook geen pretje zo sneu voor haar. We doen haar nu 1 slaapje rond 12:00 gaat ze naar bed   Vanmiddag heeft ze zowaar een uur geslapen ? we houden maar vol HA al gebeld maar die zei nog ff aankijken ook 
 
Hello!
Hier met onze dochter van 14,5 maand hetzelfde. In de nacht ineens wakker en echt krijsen. Met geen mogelijkheid is ze rustig te krijgen. Herkennen we ook niet dit. Ze heeft onlangs vaccinatie gehad, misschien dat het daarmee te maken heeft? Zetpil werkt ook niet. Overdag slaapt ze goed (2 keer een uur tot 1,5 uur). Succes!
 
Terug
Bovenaan