13 maanden max 1 uur slapen

<p>Vraagje mijn zoontje is 13 maanden en slaapt max overdag 1 uur zijn er meer die daar last van hebben in de avond slaapt hij supper van 7 tot 7 en soms zelfs 8 of half 9.. </p><p>Is dit heel erg enof kan ik hier iets aan doe hij Is wel bijna altijd vrolijk en bezig.</p>
 
Als hij er genoeg aan heeft en niet zeurderig is, is er geen probleem toch?
Het blijven gemiddelden die overal staan, en elk kindje is anders.
 
Kun je weinig aan doen. En het kan zomaar weer veranderen. Soms hebben ze een paar weken later ineens heel veel slaap nodig. 
En s nachts slaapt hij heerlijk zo te lezen! Dat is super fijn! Mijn dochter is 16 maanden. Slaapt overdag 1x 3 uur, heerlijk. Maar s nachts slaapt ze van 20.00-6.30.. langer wordt het niet. Ook al slaapt ze overdag korter, daar slaapt ze s nachts niet langer van... 
Dus het is het één of het ander denk ik ;) Allebei niet ideaal, maarja.. ik zou ervoor tekenen om gewoon eens tot 7.30-8.00 te kunnrn slapen...
 
Ik zou hem wel gewoon nog een half uurtje in bed laten liggen als hij wakker is. Doe ik s ochtends ook altijd met mijn dochter, ik wil haar nog niet om 6.30 beneden hebben ;) Ze weer nu dat ze er niet gelijk uit gehaald wordt en speelt altijd nog even met haar knuffels totdat ik haar kom halen. Zo ligt ze nog lekker te dutten. 
Dit kun je ze best aanleren. Zo heb je zelf ook een half uurtje extra je handen vrij!
 
Ik zou hem wel gewoon nog een half uurtje in bed laten liggen als hij wakker is. Doe ik s ochtends ook altijd met mijn dochter, ik wil haar nog niet om 6.30 beneden hebben ;) Ze weer nu dat ze er niet gelijk uit gehaald wordt en speelt altijd nog even met haar knuffels totdat ik haar kom halen. Zo ligt ze nog lekker te dutten. 
Dit kun je ze best aanleren. Zo heb je zelf ook een half uurtje extra je handen vrij!
 
Terug
Bovenaan