13 weken echo

Hoi dames
Volgende week hebben wij de 13 weken echo en was benieuwd naar jullie ervaringen ? kunnen ze veel zien? Is het echt een heel uitgebreide echo? Vind het best wel spannend?

Ik heb hem vorige week gehad en ik was echt al verbaasd over wat ze allemaal kunnen zien! Bij ons keken ze naar de hersenen, armen en benen, maag en blaas, nekplooi en ook het hart. Zelfs hoe het hart vol liep met bloed en de kamers en boezems. Gezichtje kwam ook duidelijk in beeld en we hebben het kindje zelfs vruchtwater zien drinken. Zal ongeveer een half uur geduurd hebben en bij ons nam ze zich echt de tijd alles uit te leggen. We hebben meerdere foto’s van ons kindje mee gekregen, waarvan 1tje echt super duidelijk en mooi. Het is spannend maar zeker ook genieten!

Ik heb 'm gisteren gehad en sluit me aan bij de vorige reactie. Heel bijzonder wat ze al kunnen zien!

Kleine toevoeging: bij ons gaf ze aan dat een van de belangrijkste onderdelen het ruggetje is (zien de wervels er goed uit en ligt de huid er mooi overheen), om open ruggetje te kunnen uitsluiten. Ook kon ze zien dat de voetjes recht op de beentjes staan en het dus geen klompvoerjes heeft.

Bij ons is ook het botje in het bovenbeen gemeten en nog een keer gecheckt hoe ver ik was in de zwanger schap.
De fotos waren heel leuk wand je ziet echt de vormen van het gezicht. Beter als bij 11 weken.
Het voelt ook fijn te weten dat de baby er oke uitziet en gezond lijkt te zijn.
Mocht ik een 2de krijgen dan doe ik het wel nog een keer de 13 weken echo!

Volg! Ik heb m ook volgendeweek, vindt het erg spannend maar heb er ook zin in! Kunnen ze het geslacht al zien?

Dank voor jullie reacties! Ben zo benieuwd. Volgens mij kunnen ze het geslacht wel zien maar niet met zekerheid zeggen en al zouden ze het wel zien dan mógen ze het niet zeggen las ik in een foldertje volgens mij. We gaan het zien volgende week vrijdag ?!

Tegen mij zeiden ze dat ze het geslacht nog niet konden en mochten zeggen. Volgens mij kan het op deze termijn nog wat onduidelijk zijn, vandaar dat t niet zal mogen.

Wat hiervoor trouwens nog werd gezegd, ze kijken idd ook nog naar het ruggetje, die was ik nog vergeten ?.

Terug
Bovenaan