13 weken echo

Hoi!

Ik heb morgen de 13 weken echo. Best spannend! Elk uitgebreid onderzoek blijft natuurlijk altijd een beetje spannend. Gelukkig deze week ook de uitslag van de NIPT binnen gekregen en daar waren geen afwijkingen bij gevonden. Hoe ging bij jullie de 13 weken echo? En kon je stiekem zelf misschien al het geslacht zien of wilde ze hier iets over zeggen? (Zo benieuwd!!!) haha, ik had al gelezen dat ze het eigenlijk niet kenbaar mochten maken maar vroeg mij af of Sommige het toch prijs gegeven hadden. Hoop zo dat morgen alles nog steeds goed is! Weer een mijlpaal ?
 
Hooi, 
Ik hoorde van de week dat iemand bij ons verloskundige praktijk foto's van het geslacht meegekregen heeft ? ze mochten het niet zeggen.... dus die is zelf nu proberen iets te zien haha 
Ik hoop dat wij dat over 2 weken ook meekrijgen. Kan het naast die van mijn dochter leggen en anders plan ik daarna een pretecho in.. bij mijn dochter wisten we het met 13 +2 weken. Hoe bedoel je geen geduld ?
Dus misschien kun je vragen om een foto van het geslacht indien mogelijk hahaha 
Succes! 
 
Bij mij zeiden ze dat ze dat pas bij de 20 weken echo bekijken en zei ze dus ook niets. Maar zelf meenden we toch echt heel duidelijk een jongetje te zien en dat bleek later ook te kloppen haha. Maar bereid je er dus maar op voor dat ze wellicht/waarschijnlijk niets zeggen nog. Succes met de echo!
 
Terug
Bovenaan