13 weken en 4 dagen voel kriebeltjes

Hallo medezwangere

Ik ben zwanger van ons 3e kindje en heb zo nu en dan een gekke kriebel in mijn buik.
Nu lijkt het een beetje op het gevoel van leven maar ik vraag me eigenlijk af of dit wel zo vroeg al kan.
Wie heeft hier ervaring mee of weet of dit wel of niet al kan.

groetjes

hoi evita

gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

ik ben ook zwanger van mijn 3e kindje en ja   het kan wel ik voelde het namelijk al met 11 weken dacht ook eerst nee kan niet maar is het wel  , dit is mijn 4de zwangerschap en omdat je de gevoelens kent   kan je het ook eerder voelen en het voelt echt als kriebels in je buik en plopjes   maar wel een heerlijk gevoel ,ik ben nu 25 weken zwanger en de kleine is een wilde en kan er wat van maar ik geniet er van want   mijn andere kinderen zijn al 17 , 15 jaar dus dit is nakomertje en van een andere man en via icsi   dat was extra zwaar en was laatste kans dus dit is ons kleine wondertje en geniet dubbel op.

geniet   maar lekker van het gekriebel en vertrouw op je eigen gevoel   wat andere ook zeggen want ik kreeg ook van nee kan niet je bent gek . maar je voelt het in jou lichaam en niet die ander

liefs petra

Hoi evita

Het kan al heel goed met 13 weken hoor. Helemaal als het niet je eerste is. Mijn kindje voelde ik ook al met 13 weken, en dit is wel mn eerste. Ik omschreef het als "iets" wat zich omdraaide, of woelde ofzo.

Geniet ervan, liefs janine

Hall Evita,

Ook ik ben zwanger van de derde en vel kriebels.Vel ze vanaf de 12,5-13 weken. Moest afgelopen week op controle bij de gynaecoloog (was toen 13 weken en 6 dagen) en vertelde dat ik dacht dat ik het kindje voelde. Kon niet volgens haar. Toch ben ik ervan overtuigd dat het wel zo is..........

Groetjes Judith (14 weken en 2 dagen)

hoi,

Het kan inderdaad echt wel dat je je kindje al voelt. Toen ik het tegen mijn vk vertelde met 13 weken zei ze dat het heel goed kon omdat het mijn 4e word en het kindje lag  ook  heel erg naar boven. Ik denk dat wij moeder het toch het beste voelen. Ik twijfelde bij de vorige ook, die voelde ik met 12 weken.  Maar uiteindelijk herken je het toch.   Gaaf gevoel weer hoor. Nu ben ik 17 weken en ik voel echt elke dag kleine plopjes in mijn buik. Het is wel al iets hoger nu dan met 13 weken.

Groetjes Gerdientje

Terug
Bovenaan