13 weken en alle ellende weg!!!

heerlijk ik ben nu 13 weken en alle ellende is voorbij, de misselijkheid was van de ene op de andere dag (het ergste dan) weg en is nu helemaal te doen, d emoeheid is een stuk minder en ik ben een stuk vriendelijker(okee aan de buitenkant dan,s oms moet ik mn tong inslikken)
heerlijk!

sorry ik moest t even delen en mischien degenen die er erg mee zitten ene hart onder de riem steken
'HET GAAT OVER (okee meestal dan)

groetjes brenda

Hoi Brenda, wat heerlijk voor je zeg! Helaas ben ik niet zo'n gelukkige... Ik ben nu 18 weken en nog steeds elke ochtend overgeven hoor!!! En ik word steeds pinniger... Ik hoop dat het bij mij ook snel over gaat... Ik ben blij voor je...

Groetjes Marcha 18 weken

hoi marcha,

jeetje meid wat moet dat rot voelen!
ik heb gelukkig niet hoeven overgeven hoewel ik echt de hele dag misselijk was...
kun je wel een beetje genieten van je zwangerschap zo?
en weet je wat bij mij hielp tegen het onaardig doen? ik ging veel meer slapen en uitrusten, hoe uitgeruster ik ben hoe liever ook, het helpt echt!
sterkte

brenda

Hallo,

Leuk om te lezen zo'n bericht dus er is ook hoop voor mij. Gelukkig geef ik niet over maar ben alleen super humeurig. Nu kun je dus eindelijk gaan genieten. Veel plezier.

Groeten Pinklady

Nou meiden misschien gaan jullie je hier beter door voelen. Ik ben van onze eerste 5 ½ maand aan het spugen geweest. Geen ochtendmisselijkheid maar helaas de hele dag en nacht. Met een gemiddelde van ongeveer 15 a 20 keer spugen per dag!!!! Gelukkig kwam er s'morgens alleen maar gal uit, maar na het eten deed het zo'n pijn in mijn keel!!!! Het was zo erg dat ik bijna niks meer durfde te eten. Ik was ook gelijk al 6 kilo kwijt terwijl ik totaal geen overgewicht had. De tweede zwangerschap was redelijk tot normaal te noemen en nu bij onze derde en laatste heb ik lekker nergens last van. Dat hoop ik ook zo te houden!!!!!

Groetjes Nova

Ik hoop echt dat bij mij het einde van de misselijkheid ook in zicht is... Ik ben nu 14 weken zwanger van de vierde... heb in week 12 medicijnen gekregen omdat ik al 8 kilo kwijt was en niet meer op mun benen kon staan.. tot overmaat van ramp was mun hb ook nog gezakt van 7.8 in een paar weken naar 6.. heb dus ook staalpillen nu... darmen vet verstopt, en ondanks de tabletjes tegen misselijkheid nog steeds last.. vooral na het nemen van een staaltablet...
Wie heeft er tips om minder misselijk te zijn van die staaltabletten?
Hoop voor iedereen dat het snel draagzaam wordt en we lekker kunnen gaan genieten van normaal eten en een fijne zwangerschap..

Liefs Bats..

Tja, ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ik ben nu 33 weken en ik ben gewoon weer elke dag misselijk . Wel is het een ander soort gevoel dan in het begin, omdat het deze keer voornamelijk wordt veroorzaakt door brandend maagzuur.
Ik zou zeggen geniet van de tijd dat je even niet zoveel last hebt van kwaaltjes, want op  het eind komen ze nog ff goed terug (meestal dan).

Terug
Bovenaan