13 weken en flink gegroeid,herkenbaar?

<p>Hoi dames,</p><p>ik ben nu 13 weken zwanger en bij goed 6 weken kon je dit al zien mijn buik knalde gelijk naar voren, wie had dit ook? </p><p>Waar ik kom gemeente, winkel.. mensen vragen of ik wel Zeker weet het er 1 is of zeggen mijn dochter is bijna uitgerekend en haar buik is nog minder Zichtbaar.</p><p>vind het trouwens wel lomp onbekende mensen zich zo uitlaten.</p><p> </p><p>Liefss Francis</p>

Heel herkenbaar! Had het bij de eerste, en nu 8 weken zwanger van nummer twee en weer al echt een buik. Wen maar aan dat mensen erg onbeschoft kunnen zijn. Waarschijnlijk gaan er ook een hoop mensen aan je buik zitten. Geef je grenzen aan! 

Pfff ja ik blijf het vreemd vinden dat mensen ineens vrij commentaar geven op je buik.
Die van mij was het eerste halfjaar "erg klein", daar word je ook onzeker van. Laatste maanden was het weer te groot en vaak de opmerking gehad weet je zeker dat het geen tweeling is.
Het enige dat je mijn inziens over een buik mag zeggen is dat het mooi is!

Hier hetzelfde verhaal. Mijn buik was al erg snel heel fors. Ik kon met 8 weken al niet meer in mijn eigen kleding. Inmiddels 28 weken en ik verbaas mij er echt over hoe onbeschoft mensen zijn onbekenden maar ook zeker bekenden. Heb al vaak de vraag gehad of het er geen 2 zijn. Of ze tikken op mijn buik met de opmerking zozo jij groeit ook maar door hè, je moet zeker al bijna bevallen.
Nu is inmiddels gebleken dat de baby 3 weken voorloopt en dat het een grote baby wordt, maar dan nog... ik vind het al niet leuk dat ik zo hard groei, dan zit ik er niet op te wachten dat een ander daar ook nog wat van zegt. 

Ik droeg ook bij 8 weken al positiekleding. Gelukkig bleef mijn man zeggen dat hij me zwanger heel mooi vond. Bevallen van een prachtig dochtertje met een heel normaal gewicht. 
Niets van aantrekken hoor! Ik vind het er altijd heel mooi uit zien zo'n zwangere buik

Ook hier heel herkenbaar. Ik kon met 10 weken echt mijn normale broeken niet meer aan dus moest positie kleding aanschaffen. Nu ben ik 20 weken en mensen denken serieus dat ik al aan de laatste loodjes toe ben. ? Buik is enorm! Verder ben ik nauwelijks iets aangekomen nog steeds (dus dat zal eerder afgevallen zijn) maar die buik is echt huge. Vanaf 10 weken was het in ieder geval echt al te zien en niet meer ter verbergen.
Gelukkig vind vriendlief mijn buik helemaal geweldig en sexy. ? Daar ben ik wel blij om. Van vriendinnen hoor ik soms echt verhalen dat hun vriend het helemaal niet mooi vond. Lijkt me verschrikkelijk. De hormonen gieren allemaal al zo door je lijf. Dan kan dat best pijnlijk zijn.

Fijn dat ik lees niet de enige ben die te maken heeft met onnozele voorbijgangers. 
Erg vervelend mensen niet eerst nadenken wat ze zeggen en voordat ze gelijk aan je buik zitten, ik bedoel als iemand niet zwanger is zit je toch ook niet aan iemands buik. Erg bijzonder!!
ben nu 14 weken en groei lekker door Haha. 

Succes ?

Terug
Bovenaan