13 weken en weet het geslacht!!

Afgelopen vrijdag waren we bij de echo praktijk voor nekplooimeting en alles was goed.
Maar toen vroeg ik vanaf wanneer kunt u het geslacht zien en zei ze vanaf nu en toen hebben we te horen gekregen dat we een dochter krijgen.
De dame vertelde ons wel dat het 90% Zeker is en dat bij de pretecho zekerheid geeft dus we houden nog maar even tot ons zelf voordat we straks allemaal Roze dingetjes krijgen behalve hier natuurlijk wou het even met jullie delen.
Fijne dag!

Wauw wat leuk zeg!! En idd ff wachten tot de 20 weken echo dat jullie het zeker weten maar wel leuk. Ik moet as vrijdag naar de gyn maar hoop het nog niet te zien eigenlijk want mijn man kan dan niet mee en we willen het samen zien. Fijn dat de meting ook super was.

Liefs RH

Ik ben ook zooo niewschierig!maar hier kijken ze er niet eens naar,ze zeggen dat ze dat pas vanaf 16 weken kunnen zien en verder geen discussie!maar zie hier steeds vaker dat ze vanaf 12 weken kunnen zien.
nou ja nog 15 dagen wachten....
liefs jootje

Hoi, leuk dat je weet dat je een dochtertje verwacht.
Ik heb afglopen donderdag ook een nekplooimeting gehad en toen zei de dame die de echo deed dat ze dat nog helemaal niet kon zien. Wat een verschil zeg.

Ook bij 20 weken mogen ze geen volle 100 % geven... Maar bij mijn zoontje zag ik het met 20 weken zelf al nog voor de gynaecoloog iets kon zeggen, ik heb geleerd röntgenfoto's te lezen en kan daardoor ook aardig met echo's overweg, maar wat wij zagen kon elke leek onderscheiden... Mijn zoon kantelde zijn bekken en je zag het hele klokkenspel vol in beeld! 100 % jongen zou je zeggen... Maar omdat het officieel niet mag met een echo hebben ze er maar 99,9 % van gemaakt!

Hoi pluisje ja nek plooimeting was goed en we kregen prachtige nieuwe foto's mee met hartslag erop.

Hoi moeder van pascalla, ik kon het zelf niet goed zien maar die vrouw was er wel van overtuigd dus ben benieuwd, het grappige is we dat ik vanaf het begin dacht dat ik een meisje zou krijgen.

Terug
Bovenaan