13 weken. Snachts kramp rondom navel

<p>Hoi dames.</p><p>Hier 13 +3weken en voel me prima. Heb alleen snachts regelmatig bij het omdraaien , opstaan dat et een soort kramp in mn buik schiet. Het is oppervlakkig, niet diepliggend. Doet geen pijn maar is wel vervelend. Het trekt na 10 tot 15 seconden weer weg. Soms herhaalt het zich nog bij een nieuwe beweging. De plek is rond mn navel en iets naar rechts. Absoluut geen  baarmoeder oid. Kennen jullie dit? Wat zou het kunnen zijn?</p><p> </p><p>Als het echt aanhoud bel ik de vk, maar wilde even peilen of jullie er ervaring mee hebben. Liefs</p>

Komt me heel bekend voor, ik heb dit nu ook een week en ben nog maar 7 weken zwanger. Wat ik op internet kon vinden is dat het waarschijnlijk komt omdat je banden oprekken. Ga er volgende week bij de VS ook even naar vragen. Is een vervelende pijn, ben dan echt even wakker voordat ik weer door kan slapen (en ik me in mijn slaap vervolgens weer omdraai).

Nu 11 weken en heb hier al last van sinds een de 7de week.. ik dacht zelf aan bandenpijn maar soms heb ik het gevoel dat er zoveel lucht in m’n darmen zit. Zal het volgende ook met mijn vk bespreken.. ik kan in ieder geval nu al wennen aan de gebroken nachten ;-).. 

Ik ben morgen 10 weken en heb dit ook, als ik snachts wakker word en naar de wc moet schiet het erin, soms zelfs als ik overdag ineens opsta. Ik denk ook dat dit door de darmen komt die bij mij vol zitten en de lucht die er dan tussen zit. 

Terug
Bovenaan