13 weken, welke onderbroeken?

<p>Hoi dames,</p><p>Beetje een vreemde vraag misschien. Ik ben nu 13 weken zwanger en mijn eigen onderbroeken met stiek vind ik echt heel erg knellen bij mijn buik. Een maat groter geprobeerd, maar dat zit ook vervelend. Nu draag ik dus de boxers van mijn man.. maar dat lijkt me ook niet helemaal normaal. Welke onderbroeken dragen jullie? Ik heb voor de buitenwereld nog niet echt een buik, maar alles knelt. Ik hoop op goede tips :)</p>

Ik heb slips bij de zeeman gekocht, maatje groter dan normaal met een rand van kant bovenaan. 
Ben nu 38 weken en ze zitten nogsteeds prima, niet de meest charmante variant, maar ze zitten heerlijk en voor die paar maanden qua prijs ook wel prima :)

Ik heb ook hipsters van de hema , geen speciale verpakking maar hingen op zo'n rek met 3 halen 2 betalen. Wel goed op letten dat ze van katoen of van modal zijn ivm bacterieen. Verder heb je ook zwangerschaps onderbroeken bij prenatal van verschillende merken, maar dat is mij nog net even te duur. Ik loop nu al de hele tijd in die van de hema en ben inmiddels 26 weken zwanger dus ze kunnen een flinke tijd meereken  

Bonprix heeft ook zwangerschapsslips, niet mooi maar gaan wel helemaal over je buik heen en rekken mee. Nu 26 weken en nog ruimte genoeg! 2 voor 11 euro

Heb ook de xxxxxxl katoenen onderbroeken van de zeeman, hebben een hele fijne stof en een hele dunne rand, €2,99 per stuk en heb er inmiddels een stuk of 10. 

Terug
Bovenaan