Ik ben nu 13 weken zwanger en heb sinds vorige week regelmatig last van buikpijn. De pijn zit echt helemaal onder in mijn buik, achter mijn schaambeen. Zowel de huisarts als de verloskundige zei dat dit komt door het weker worden van alles daar in je buik. Toch heb ik er best flink last van en blijf me stiekem toch zorgen maken. De pijn is niet constant, maar soms wel een groot deel van de dag aanwezig. Het is een zeurende/trekkende pijn met soms wat pijnscheutjes. Ook als ik naar de WC ben geweest heb ik daarna flink last, alsof alles zich daar binnen weer moet vormen. 's nachts heb ik er geen last van en ook als ik 's avonds lekker op de bank zit is het vaak weg. Ik heb trouwens al 4 echo's gehad, waarop alles gelukkig allemaal goed was.
Wie herkent dit? Ik hoor van een aantal dames om mij heen die ook last van buikpijn hebben gehad, maar zij hebben al kinderen van 8 jaar of ouder. Ik heb behoefte aan een reactie van mede-zwangere dames!
Succes met jullie zwangerschap!
Wie herkent dit? Ik hoor van een aantal dames om mij heen die ook last van buikpijn hebben gehad, maar zij hebben al kinderen van 8 jaar of ouder. Ik heb behoefte aan een reactie van mede-zwangere dames!
Succes met jullie zwangerschap!