13 weken zwanger

<p>hoi Meiden ,</p><p>Even mijn ervaring/onzeker heid delen..</p><p>Ben 13 weken zwanger en bij 11 weken een 2de goede echo gehad, lag lekker te spartelen.  Toen nog heel moe en zo en wel misselijk geweest ( niet heel vaak) nu op vakantie en ja eigenlijk voel ik niet zo veel, ze zeggen wel dat dat het fijne is can het 2de trimester. .. </p><p>Wat zijn jullie ervaringen ? ??</p><p>Liefs D</p>
 
Hoi D!
Allereerst: hele fijne vakantie! Geniet er vooral lekker van.
Helaas kan ik niet heel erg met je mee praten, ik ben nu 6 weken en ik heb eigenlijk ook niet echt ergens last van. In de avond vooral mn borsten en in de ochtend als ik niet op tijd eet word ik een beetje misselijk. Smiddags even moe, maar middag nappie van 20 minuten is voldoende om weer door te kunnen. (En als gelukstreffer; die mogelijkheid heb ik..) ik heb me ook even zorgen gemaakt over weinig kwaaltjes, maar eigenlijk lees je het wel meer. Het is volgens de geleerde helemaal niet erg dat je niet veel last hebt van de kwaaltjes, juist prettig! Ik zou zeggen; probeer het als geluksmomentje te zien en geniet gewoon fijn van het zwanger zijn♧.
Liefs.
 
allereerst gefeliciteerd!
Ik ben momenteel 31 weken zwanger en heb tot 20 weken eigenlijk nergens last van gehad dat kwam daarna pas. 
Geniet van het feit dat je je beter voelt! Dit kan zomaar ineens omslaan.. niks om je druk over te maken, de ene vrouw is 9 maanden ziek en de ander heeft nergens last van!
 
Terug
Bovenaan