13 weken zwanger

<p>Hallo dames,</p><p> </p><p>Vandaag precies 13 weken zwanger, en ben ontzettend blij dat me eerste maandjes erop zitten. Ik heb al 3 echo's gehad die allemaal prachtig waren. Ik heb vanaf mijn 15e veel klachten gehad rond eijerstokken en baarmoeder. Mijn linker eijerstok werkt niet meer en de rechter voor 5% dus dit is een heel bijzonder wonder. Alleen mijn ex (vader van me kindje) heeft afstand van ons gedaan. Puur omdat ik het kindje natuurlijk wil houden, en hij niet. Zelfs overwogen voor een abortus want een kindje zonder vader..... Uiteindelijk heb ik voor me kindje en mezelf gekozen hoe moeilijk ook, Ik heb zijn keuze nu geaccepteerd. En kan volop beginnen met genieten.</p><p>Ik ben nu een vrouw van 25 en ben 21 juni 2020 uitgerekent. Zo spannend allemaal maar zo intens mooi dat ik mama mag worden.</p><p>Ik wilde het even kwijt en delen.</p><p>Liefs....</p>
 
Wat een heftig verhaal.
En wat dapper van je dat je voor jezelf en je kindje kiest.
En wat een mooie wonder dat ondanks dat je eierstokken minder werken je toch zwanger bent .
Echt een wonder toch ?
En wel of geen vader . Jij kan je kindje vast  ook alle liefde geven die het nodig heeft.
Ik wil je een fijne zwangerschap wensen.
En veel geluk ?
 
Terug
Bovenaan