13 weken

Hallo dames,

Vandaag ben ik 13 weken en ik ben zo opgelucht dat we dat bereikt hebben. De eerste weken leken voorbij te kruipen, maar uiteindelijk zijn ze toch om! Hebben jullie dat ook zo ervaren?

Ik heb afgelopen maandag mijn 4e echo gehad, waarbij we gescreend werden voor Down. Ik kon nu alles herkennen bij de kleine, hij was druk aan het bewegen en het hartje deed het ook goed! Alle meetingen waren goed, ook dat was wel fijn, hoewel het niet had uitgemaakt voor ons. Erna op een roze wolk gezeten en besloten dat we het nu bekend gingen maken. Bijj onze ouders waren we zo enthousiast dat we het eruit flapten, ze waren allebei erg blij en ontroerd! De rest kwam het te weten via echofoto's op facebook en onze blog met een gedichtje.

Fijn weekend allemaal!
Liefs Lieke

Wat fijn zeg dat je nu 13 weken ben. Ik heb het hetzelfde ervaren. Doordat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad, was ik nu heel erg onzeker. Alleen had ik nu bij 6 weken al een hartje gezien en de andere 2 keren niet, daardoor wordt je wel iets zekerder.
Zelf nu ik 14 weken ben kan ik ook nog wel onzeker zijn en ben ik blij als ik weer controle heb :-D

Probeer er nu lekker van te genieten

Onvoorstelbaar toch, ineens 13 weken! Zo doe je de test en zo al heel wat weken verder. Maar als je erin zit lijken de weken idd voorbij te kruipen.
Ook lekker dat het nu voor iedereen bekend is, maakte het voor mij een stuk echter. Vind het nog steeds wonderlijk dat het deze keer over mij gaat, heb jij dat niet?
Nou, lekker genieten!

Het is idd een opluchting als dat eerste trimester voorbij is. Omdat de kans op een miskraam nu zo erg klein is, maar ook omdat alle kwaaltjes nu wat minder moeten worden!
Geniet ervan!!!

fijn hoor! ik was zelf ook erg blij en opgelucht dat vrijdag met onze 4e echo ook alles goed was. (heb namelijk ook al 2x eerder een miskraam gehad)

maar nu kunnen we dan eindelijk een beetje gaan genieten!

denk aan jezelf!

Dank je wel dames. Jullie ook allemaal lekker genieten van het feit dat de eerste mijlpaal gehaald is!

@ Ilomi; ja, dat vind ik ook apart. Kan het nog steeds maar moeilijk geloven.

@ secretmom; daar gaan we nu voor!

Terug
Bovenaan