13de?

Hoi meiden!

Ik weet niet of het met de 13de te maken heeft of toeval is. Maar toen ik op me werk net me jas dicht wou doen (die deze week strak zit) en de rits over me buikje wou halen klapte me rits kapot hahahaha heb ik weer. Meer meiden last van gehad?

Liefs

hahahaha ja hoor heb ik ook gehad in mn vorige zwangerschappen :D
nu ben ik goed voorbereid. heb een jas maat xl (ipv een s) dus hier kan die buik goed in groeien :D

voor ons is vrijdag de 13e een geluksdag want wij mogen zo de sleutel ophalen van t nieuwe huisje :D

liefs, do

Nog niet gemerkt dat het de 13e is... maar wil niks zeggen! Ze zijn hier volop aan het klussen dus hoop dat er niets gebeurd!
Mijn jas zit nu ook echt te strak, dus bedankt voor de tip... moet hem dus gewoon niet meer dicht doen anders gebeurd me vast hetzelfde haha!
En Dotjuh! Succes met je nieuwe huis!

nou herken het wel typisch vrijdag de 13e.. ik moet dus na harde buiken therapeutisch blijven werken volgens werkgever. hopeloos maar kom er niet over uit samen. contact gehad met de uwv vandaag die belde mij, kreeg goeie hoop denk die regelen het verder voor me, belde dat mens terug helemaal omgepraat door werkgever moet toch blijven werken tot 19 febr.. dus ook de 13e voor mij een pechtdag vandaag

@do yeahe sleutel! Sterkte met verbouwen

@bowi ik doe met je mee duimen dat het een rustige klusdag. En ben blij dat op deze manier jou jas heb kunnen besparen hahaha ;)

@mama van lot jeetje kan je niet met de vk over hebben? Als zei vind dat je moet stoppen dan mag alleen de arboarts zeggen of je moet weken ja of de nee daar heeft na mijn weten de werkgever niks te zeggen

Terug
Bovenaan