13weken heftige buikpijn aanvallen met misselijkheid.

<p>Zoals de titel al zegt..</p><p>ik heb sinds zaterdag gedurende de dag heftige buikpijn aanvallen die gepaart gaan met erge misselijkheid. Ze komen en kunnen dan na een 15/30 min weer verdwijnen. </p><p>Geen bloedverlies heb ik ik ga er ook vanuit dat de baby goed zit ivm echo vorige week en geen bloedverlies. </p><p>Iemand die dit herkent ? Slik paracetemol maar dat helpt niet...</p>

Ik herken het niet en ik heb ook geen idee wat het zou kunnen betekenen. Je kunt altijd contact opnemen met je verloskundige als je je zorgen maakt. Sterkte. Ik hoop dat het gauw overgaat en dat er inderdaad niets met je kindje aan de hand is :)

Thanx voor jullie reactie!
Helaas komen hun er ook niet achter.. waarschijnlijk toch mijn darmen of een kieste die aan het drukken is. die heb ik namelijk schuin onder de baarmoeder zitten..
afwachten ma weer! Vandaag gelukkig nog niet weer gehad.

Ik heb behoorlijk last van me darmen nu 19,4 weken. Dit uit zich in buikpijn en en veel last van windjes en boertjes. Ik heb gelijk zakjes gehaald bij de ha om beter af te kunnen. Ook gebruik ik lijnzaad door de muesli 2 el, let ik op het drinken en nu gaat het oke. 

Terug
Bovenaan