13wk echo goed

Hoi dames,

wijhebben dinsdag onze 13 wk echo gehad met combi test. Gelukkig is het bij ons goed gegaan met testen en is de kans op down maar 1:7825 en ook de andere 2 syndromen die getest worden waren ongeveer die hoogte.
We hebben zelfs even het hartje gehoord wat toch wel echt het echt maakte voor ons. zij/hij moest even geport worden om te gaan bewegen maar nu hebben we een prachtige echo met een volledige gestrekt handje die een high five lijkt te willen geven. ook had het nog even de hik das wel grappig om te zien het stuiterde door mijn baarmoeder gelukkig heeft het genoeg zwemwater en ruimte. Het groeit ook goed en maakt mama al een stuk minder ziek en zwak.

zijn er nog meer mama's die blij zijn dat het goed gaat en dat ze minder ziek zijn en er nu echt van kunnen genieten??

groetjes Joos

Gefeliciteerd!! Super dat alles goed is!!
Ja dat hartje horen blijft bijzonder!! En echt super mooi!
Ik kan wel meer genieten nu ik 14 weken ben... Toch de 'gevaarlijke' weken voorbij! maar denk dat ik nog meer ga genieten als ik het kan voelen. Het blijft toch beetje onwerkelijk ondanks dat ik echt wel begin te groeien.

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan