14-12-12 mara geboren!

dames hier ook even een berichtje van mij!

mara is vorige week vrijdag in turbobevalling gekomen. krap drie uurtjes weeen gehad met een uur weeenstorm. twee keer persen en ze lag op mijn buik! al met al een perfecte bevalling. op de geboorte van de placenta na, doordat de bevalling zo snel ging heeft mijn mbaarmoeder daarna niet beseft tijdens de geboorte van de placenta om samen te trekken. opeens 6 mensen om me heen met infusen en zuurstofmasker enz! gelukkig alles goed gekomen. wel 2,5 l bloed verloren. voelde me heel slapjes erna, en ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven. mijn herstel gaat wonderbaarlijk snel. ben weer helemaal op de been. kan weer kleine blokjes om lopen. al met al een hele goede afloop. de bevalling was erg snel en achteraf gezien nest heftig toen het bloed eruit spoot. iedereen zat helemaal onder? maar ik kijk er toch goed op terug en h eb het al een plekje kunnen geven!

liefs

Gefeliciteerd met jullie dochter Mara! Leuke naam zeg!
Inderdaad heftige bevalling alsnog, maar fijn dat je het een plekje heb kunnen geven.
Geniet van jullie wondertje!!
Liefs

Eindelijk is ze er ;-) En nu heerlijk genieten!! Van harte Gefeliciteerd meid!! Wat een mooie naam heeft ze gekregen!

Fijn om te horen dat alles weer goed gaat! Heftige bevalling hoor! Heb je een bloedtransfusie gekregen?

Liefs

Terug
Bovenaan