14.2 weken en weer controle gehad!

Hey meiden

Vanmiddag weer een controle gehad bij de gyn en alles was goed! Ook heb ik weer een echo gehad en kon ik even lekker naar ons garnaaltje spieken! leuk hoor, was al lekker aan het zwaaien en doen. Heb  nu al 4 echo foto's erg leuk!
Heb nu weer over 3 weken controle en 26 mei de 20 weken echo!! erg spannend!

liefs

Fijn hoor dat alles weer goed was. En ook leuk zo al die echo foto's dan kan je het echt zien groeien. En je kan goed zien hoe hard het kindje groeit.
Ik mag volgende week weer naar de vk. Het hartje horen vind ik alweer een hele geruststelling. Een echo is leuker, maar daar moet ik nog even tot 14 mei op wachten. Ik vind die 4 weken op dit moment wel lang tussen de controles. Gewoon even een bevestiging dat het allemaal nog goed gaat daarbinnen is gewoon fijn.

Zoek een mooi plekje voor al die foto's en geniet ervan.

dat genieten doen we zeker!!

Ik heb de angelsound nog van mijn 1e zwangerschap en ik kan sinds de 13e week het hartje vinden! Erg cool om te horen en fijn voor de zekerheid!!

xxx

Fijn hoor voor je dat alles goed is, kun je er lekker van genieten.
Die foto`s zijn zo leuk, ik kan er naar blijven kijken.
Ik moet maandag weer, had liever niet gehoeven, mijn placenta ligt verkeerd er bloed waardoor ik het kindje nu kan verliezen. Helaas is er voor mij geen genieten.
Maar wel leuke echo foto`s. Het is nu al echt een kind met alles erop en eraan, zo klein en al zo bewegelijk, echt heel leuk om te zien.

Geniet er maar van!!

Liefs, Ris, 16 wkn van de 3de

Terug
Bovenaan