14 dagen hoge temp. posi ovu test...zwanger??

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Ik zit nu op dag 14 na mn eisprong. Ik temp. en had vanochtend nog een hoge temp. Normaal wordt ik 12 dagen na mn eisprong ongi dus zou nu al 2 dagen overtijd zijn. Maar ik ga toch maar van 14 dagen uit.

Ik heb net een ovu test gedaan omdat ik d8 geen zwangerschapstesten meer te hebben. (had ik dus wel dus daar ga ik morgenochtend mee testen). Maar nu komt het...binnen 10 seconden werd de eerste streep dus super donker blauw en de teststreep heel licht.

Hebben meer meiden ooit positief getest met een ovu test en bleken zwnager te zijn???

Help! Wordt gek.

Heb overigens heel de tijd het gevoel ongi te moeten worden en mn borsten voelen blauw aan....maar ja...das elke maand zo.

Knuf

Hoi,

Een ovutest kun je volgens mij niet als graadmeter nemen hoor. Ik had altijd de eerste 3 dagen van mijn ongi nog een hoge temp.

gr.Ing

He meiden,

Vanochtend getest met clear blue en harstikke zwanger!!!! Ook nog steeds hoge temp.

Mn verticale lijntje was wel wat dun maar dat geeft toch niet???

Knuf

haha, nee hoor dat geeft niets dat het lijntje wat lichter is!
GEFELICITEERD!! grappig dat je met je ovu-test een zw-test hebt gedaan. zo zie je maar weer dat die dingen op beide hormonen aanslaan.

ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe en over 8 maandjes een onwijs leuke baby!
xxx ANNETTE

Terug
Bovenaan