14 dagen overtijd en een positieve test! Wie heeft dit ook gehad?

<p>Uitblijvende menstruatie na regelmatig cyclus van 30 dagen</p><p>6 negatieve testen</p><p>negatieve bloedtest met 10 dagen overtijd </p><p>nog steeds een zwanger zijn gevoel</p><p>.... alles proberen los te laten.</p><p>14 dagen overtijd, toch een test gedaan en een positieve test!</p><p>Wie heeft dit ook meegemaakt? En hoe lang zal ik nu zwanger zijn? 4 weken of 6 weken?</p><p> </p><p> </p>
 
Geen ervaring mee maar mogelijk had je toch een langere cyclus. Een digitale clear blue test kan je een indicatie geven van de duur van je zwangerschap! Van harte :)
 
Hallo, 
Allereerst, gefeliciteerd!
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt!
Niet hetzelfde mee gemaakt, bij mij was negatief ook negatief en positief was ook meteen positief..
Negatief testen kan ook met de soort (gevoeligheid van) test te maken hebben ( ook al snap ik de negatieve bloedtest dan niet).. stress o.i.d kan ook een negatieve invloed op je hormonen hebben waardoor de innesteling bijv. Op een andere tijd plaats vond of dat het zwangerschapshormoon daardoor te weinig zichtbaar was...
Hoelang je zwanger bent is moeilijk te zeggen.. tot de 12 weken gebeurt het regelmatig dat iemand een aantal weken denkt te zijn maar voor of terug uit gezet worden.. ik wist de excacte bevruchtingsdag nog maar ze hebben me toch een week minder ver geschat..
De eerste 12 weken gaat de groei vrij gelijk op en daar baseren ze de weken op...
Ga op zoek naar een verloskundige praktijk, zeg dat je zwanger bent maar ook dat je al 6 weken denkt te zijn (omdat je pas bij 14 weken positief testte).. meestal doen ze tussen de 8 en 10 weken (soms pas bij verwachtte 12 weken) een echo, misschien dat je daardoor wat eerder een echo kan laten doen (als het vrij vroeg is, krijg je vaak wel een inwendige echo, dat is geheel veilig en beter zichtbaar in een vroeg stadium)..
Een goede zwangerschap gewenst!
 
Terug
Bovenaan