<p>Hallo beste mensen, </p><p>Ik ben hier nieuw en normaal gesproken doe ik niet aan forums. Maar omdat ik nu echt met twijfels zit wil ik toch mijn verhaal met jullie delen en jullie ervaringen hiermee willen weten. <br />Mijn partner en ik hebben al enkele maanden een kinderwens. Tot nu toe is mijn menstruatie tot max. 5-6 dagen uitgelopen maar deze maand is het nu al dag 14. Tot op heden getest en keer op keer negatief. Ik heb de Action testen gebruikt en 2x van Clearblue. <br />Mijn vorige cyclus was van 26 april tot en met 3 mei menstruatie.<br />Op 25 mei zag ik na het plassen dat er een felrode druppel was gevallen in de wc-pot en later op dezelfde dag is dit overgegaan naar een donker rood/bruine vlek met geelachtige afscheiding en het heeft geduurd tot en met 26 mei in de avond. <br />Ik heb contact gehad met de HA en kan er vrijdag terecht. Nu heb ik echt wel twijfels gekregen. Hebben meerderen zoiets meegemaakt en kan ik desondanks de negatieve testen toch zwanger zijn??</p>