14 dagen overtijd

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben nu al 14 dagen overtijd en heb al verschillende testen gedaan, allemaal negatief. Wel heb ik sinds 1,5 week last van misselijkheid en het gevoel dat ik over moet geven. Sommig eten smaakt me de laatste tijd niet. Moet veel plassen en ik ben extreem moe. Allemaal klachten die passen bij....</p><p>Gister ben ik bij de ha geweest en heb daar nog een test gedaan. Vandaag is er bloed afgenomen, de uitslag heb ik nog niet.</p><p> </p><p>Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn er mensen bij die later alsnog positief zijn getest? Kan nergens echt info vinden....</p>
 
Goedeavond een vriendin van mij had precies het zelfde als jij die bleef maar negatief testen en toen na zoveel weken later eindelijk positief en al 15 weken zwanger. Dus ik hoop dat je goed nieuws krijgt van je huisarts. Wanneer krijg je de uitslag?
 
Morgen waarschijnlijk zeker weet ik het niet. Mijn vriend en ik waren niet aan het proberen en het zou mijn eerste keer worden dus zou ook niet weten hoe het voelt.
 
Terug
Bovenaan