14 dagen te laat al

A

Anoniem

Guest
 jaja al 14 dagen geleden had ik ongesteld moeten worden en ben het nu zoals jullie begrijpen nog niet  heb vorige week donderdag laatste test gedaan en was negatief !!

Tis wat he...... we klussen dus ook alweer een week om de dag, want ja weet nu niet wanneer die eisprong is.

We wachten maar gewoon af, wanneer er wat gaat gebeuren. Ben in december gestopt met de pil, dus tis nog maar kort. Van de 1e was ik in 2 maanden zwanger en van de 2e met 7 maanden, dus ja...........

Famke en J is er bij jullie al wat aan de hand ????

Groetjes Ellen

hoi ellen,

dat is balen hè! die onzekerheid is nog het ergste van alles. Ik ben ook in december gestopt met de pil en weet niet wanneer mijn cyclus is deze keer. Was eerst 6 weken toen 5 en nu.. misschien 4 of toch weer 5? bij 4 weken moet ik vandaag ongi worden, bij 5 weken pas de 28ste....
succes met afwachten en veel plezier met klussen!!
groetjes kreeftje

Heeee Ellen,

Wachten duurt toch o zo lang he.
Nee hoor bij mij is het precies hetzelfde als bij jou en we zijn dus ook maar weer aan het klussen om de dag(proberen we tenminste, we zitten midden in een verhuizing).
Hoe voel jij je verder? Ik heb vandaag weer steken en pijn aan de zijkant van mijn onderrug en heel vaak hoofdpijn(klaag,klaag)Sorry!
Ben vorige week om monnikspeper gegaan en dat nu sinds gisteren gaan slikken. Misschien helpt het.

Heel veel succes de komende dagen en uh....we wachten maar gewoon af he!

Liefs,
Famke

Hi Ellen en Famke!
Wat balen die onzekerheid voor jullie. Ik kom steeds op dit forum kijken om te zien hoe het met jullie gaat. Maar helaas lees ik nu weer dat jullie nog steeds in onzekerheid zitten. Gelukkig hebben jullie wel steun aan elkaar!
Liefs, Sandra

Ja Sandra, we doen nu wedstrijdje wie het eerst ongie is, Famke of ik  hahahaha. Ja tis een onzekerheid, maar ik blijf er rustig onder hoor en maak me niet druk. Ongesteldheid komt vanzelf wel weer een keer. Ja, het werkt alleen maar tegenovergesteld als je er teveel mee bezig ebnt denk ik ....
Natuurlijk heb ik wel van, de testen zijn negatief dus, ongesteldheid kom maar op !!!

Ooh ja Famke, ik heb nu wel weer last van m'n onderrug (herkenbaar van andere 2 zwangerschappen) maar geloof nooit dat dat wat is .....

Kreeftje, ook leuk dat jij reageerde en voor jou dus ook spannend !!!!

Ik blijf duimen hoor

Groetjes Ellen

Ha Ellen,

Tjee, wat lastig zeg...
Ondertussen ben ik wel weer ongi geworden, vorrige week woensdag. De eerste dag reuze buikpijn, en nu loop ik met flinke rugpijn nog steeds! Grrr. Maar dus echt ongi geworden. Dus nieuwe kansen voor de volgende ronde. Ik stta alweer op de NOD lijst, hoewel ik totaal niet weet wat de exacte datum moet zijn! Ik heb die datum dus maar flink ruim genomen...
Als je meer weet hoor ik het graag hoor! Ik heb erg aan je gedacht.
Groetjes J

hoi Ellen

heb je het berichtje van Jann gelezen. Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet!!!
Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan