14 dgn overtijd, niet zwanger..pfff...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Ik lees al een tijdje met jullie mee en ik haal veel informatie over het hele "zwanger worden" en "klussen"op dit forum vandaan.  Nu ben ik in juli gestopt met de pil en had in augustus gelijk een cyclus van 30 dagen. Mooi! dacht ik...nu kunnen we aan de slag! Ik had mijn NOD op 29 september en ben tot nu niet zwanger...maar ook niet ongi! Pffff.... wel helemaal opgeblazen (voor mijn gevoel dan). Als ik volgende week nog niet ongi ben, maar even naar de ha. Herkent zich iemand in mijn verhaal? Ook meegemaakt? Ben blij als ik  eindelijk zekerheid heb, heb al ..tig testen gedaan! Laat  anders die RD  maar komen, dan kunnen we weer volop gaan "klussen".  Ik denk dat iedereen wel een beetje  ongeduldig is, toch??

Groetjes!

hoi hoi

ik had toen ik met mijn 3e kindje gestopt met de pil en ik was 6 maanden niet ong geworden

je lichaam hebt ook ff de tijd nodig om het te verwerken dat je die hormonen niet meer krijgt dan kan je menstruatie langer weg blijven

ik denk dat je ff geduld moet hebben dat het weet terug komt

ik wens je zowiezo suc6
groetjes

Hoi hoi,

Nou, in ieder geval bedankt voor je reactie!
Ik hoop dat het bij mij geen 6 maanden zal duren, maar ik houd rekening met alles.
Eigenlijk ben ik ook gek dat ik blijf testen, want het resultaat blijft hetzelfde!!
Ik moet wel zeggen, dat het opgeblazen gevoel blijft! Was het bij jou ook zo dat dit gevoel bleef, tot aan je eerst ongi en was het toen ook gelijk superheftig?

Alvast bedankt!

Groetjes

hoi suuske

het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees, ik heb dus precies hetzelfde alleen ben ik 16 dagen overtijd!!!!
ik word er moedeloos van!!!!
ik lijk ook wel dikker te worden dus iedere keer denk je; volgens mij kan ik zwanger zijn maar nee nog steeds niet.
ik zou dit keer gewoon blij zijn als ik ongi zou worden! ik weet nu ook niet waar ik aan toe ben.

succes verder en we houden elkaar op de hoogte!

liefs jolanda  

Hoi Jolanda,

Nou, dit is echt supertoevallig. Ben even aan het rekenen geslagen en kom precies op 16 dagen over tijd uit, vandaag! Heb jij ook eerst een cyclus gehad van rond de 30 dagen? Ik dacht gelijk: Ik zit goed en dat blijft ook goed! Nou, mooi niet dus. Zelf m'n vriend vraag "of ik al ongi ben geworden"? Het moet niet gekker worden. Ik ben zelf nog wel fanatiek met sporten enzo, maar ik merk dat de conditie er ook wel onder te lijden heb. Durf ook niet op de weegschaal te staan...hihi  . Ik ben erg benieuwd wanneer bij jou alles weer op gang komt, gelukkig dat ik niet de enige ben met dit gedoe. Wat mij betreft mogen die rd wel komen, duurt allemaal veeeel te lang! haha.

Ik hoor wel van je, als het zover is.

Groetjes

hoi suuske

ik zit wel pas in de tweede ronde hoor, maar mijn cyclus was dus 26 dagen!!
lekker kort! maar nu dus niet meer

ik wacht deze maand nog even af, en als ik dan nog niet ongi ben dan wil ik dus een bloedtest laten doen.
ik heb 10 jaar aan de pil gezeten, dus hoe mijn cyclus voor die tijd was dat weet ik dus echt niet meer.

het einigste wat we kunnen doen is alleen maar wachten, en wachten duurd al zolang!!

succes
ik spreek je weer

liefs jolanda

hoi hoi

ik hoop ook niet dat het zo lang bij jou zou duren maar toen het na 6maanden weg bleef en ook de ene test na de andere gedaan het is heel frustrerend dachten ze dat ik een miskraam had gehad omdat ik zoveel pijn had het leek wel of ik volop weeen had maar er zat niks
het was gewoon doordat het 6 maanden weg bleef

maar dat hoef niet te zeggen dat het bij jou zo gaat en ja alles zette op mijn buik borsten en alle kwaaltjes die je maar kan hebben van een zwangerschap

maar daarna was het gelijk raak dus dat was toen ook weer positief

maar nu ben ik al weer een half jaar bezig met het 4e kindje maar ik heb wel iedere maand mijn ong en ben nu een week overtijd maar de testen zijn steeds nega ik heb een afspraak bij de ha en daar ga ik dinsdag heen dan weet ik hoop ik meer

ik laat het wel weten

groetjes bianca

Terug
Bovenaan