14 rondes verder en nu 4 dagen over tijd!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, veel dames kennen mij wel van vorig jaar. ik heb wat afstand genomen maar ook dat werkt niet altijd gezein het feit we nog niet zwanger zijn.
maar reageer nu weer omdat deze maand mijn cyclus afwijkend is en ik het even niet meer weet.
het begon al met mijn eisprong normaal duidelijk voelbaar op dag 15 of 16 maar deze maand was het slijm al anders rond de 15de niet helder, en voelde ik duidelijk mij eisprong op dag 21!!!!!?????? nu had ik afgelopen vrijdag mijn nod deze is altijd tussen de 28 en 30ste dag nooit anders geweest. maar nu zit ik op dag 32. Voel al wel drie dagen wat steekjes en een opgeblazen gevoel zo van laat nu die ongie maar komen. maar er is nog geen rd te zien.????
heb er natuurlijk een testje tegen aan gegooid vanwege deze afwijkende cyclus en overtijd maar die geeft negatief.
dus ik vindt het vreemd waarom ik niet gewoon ongi wordt of een positieve test na 14 maanden heb.
heeft iemand hier ervaring mee???? ik heb de claer blue test  gebruikt
ps ben toch nog een beetje moeder heb vrijdag op 32 dagen dracht het hartje van het veulentje van mijn merrie zien kloppen het was toen 1,2 cm klein. was prachtig om te zien op de echo...
groetjes bonus

Dag Bonus,

Iedere vrouw schijnt ongeveer 2 weken na de eisprong ongesteld te worden (tenzij je zwanger bent natuurlijk). Dus 21 + 14 dagen is op dag 35 ongeveer voor jou... Nog even afwachten dus...

Ik hoop heel erg voor jou dat je zwanger bent!!

Sterkte met de onzekere dagen.

Laat maar weten hoe het afloopt!

Groetjes Hopey

hoi,

Je cyclus kan best eens afwijken van wat je gewend bent. En als je eisprong later is geweest dan komen de RD ook meestal wat later.
Dus moet je helaas nog een paar dagen geduld hebben.

Succes.

Groetjes, Belle

Terug
Bovenaan