14 week

Heyy meiden hebben jullie dst ook of gehad
Ik voel me deze week totaal niet zwanger alsof niks aan de hand is terwijl ik nergens last van zoals bloedingen of buikpijn maar alleen me symptomen verdwijnen

Hebben jullie ook gehad

Ja, dat is heel normaal voor het tweede semester. De eerste klachten verdwijnen, maar je voelt verder ook nog niks van de baby. Een hele saaie periode vond ik dat, net alsof je helemaal niet zwanger bent. Over een paar weken ga je waarschijnlijk de trapjes van de baby voelen, dan komt het zwangere gevoel ook weer terug!

Ik voel me pas sinds 5 weekjes zwanger ofzo, rond dat ik 32 weken was? heb me echt tot 32 weken goed gevoeld, dus ik zou er lekker blij mee zijn!

Ik ben nu 14 weken maar voel wek me buik rommelen en contine me baarmoeder trekken ben ook nog wel misselijk en me borsten zijn nog steeds gevoelig

Ik heb ook rommelig maar niet meer gevoelige borsten Ik had net na de topic die ik plaatse. Groeipijn

En enigste wat overblijft van de hormonen zijn stemming wisselingen maar dan mag het altijd nog spannend zijn om minder symptomen te hebben

Mijn verloskundige zij zolang niet bloed is niks aan de hand❤❤❤❤

Terug
Bovenaan