14 weken echo gehad!

Hoi Dames,

Vandaag 14 weken echo gehad!
Het was ontzettend leuk om de kleine te zien, wij vonden het erg leuk om te weten wat het geslacht zou worden.
Dacht wel bij mij zelf als het een meisje is dan hou ik nog even een slag om de arm tot de 20 weken echo....
omdat je soms nog hoort dat een meisje uiteindelijk een jongentje blijkt te zijn!
maar we waren nog niet bezig met de echo of het was al direct duidelijk dat er een piemeltje in beeld was, uiteindelijk ook nog eens compleet met scrotum.
Verder zag alles er goed uit, het hartje ,10 teentjes en 10 vingertjes prachtig wat je allemaal kan zien!
De broers van deze kleine man in wording moeten even wennen aan de gedachte dat er een broertje komt, zij hoopte dat er een zusje kwam.
Mochten jullie in de buurt van A'dam wonen, ik kan Dr Papa echt aanraden, hij is erg precies en legt alles super fijn uit!
liefs,Mamajuni

Super leuk voor je, fijn dat alles in orde is!! Geniet ervan!!

Super! en wat mooi dat je al kon zien wat het word! wij willen het ook graag weten, maar ik heb niet eerder weer een echo dan 28 januari. de 20 weken echo......
dacht altijd dat ze het pas vanaf 16 weken konden zien. al eerder dus! wat leuk!!!

Ik hoop stiekem op nog een jongentje.... heb er al 1 van hahah zou leuk zijn ......... maar ik vind een klein meisje ook zo leuk!!! hihi

Geniet van je zwangerschap!

@juni2013muurbloem Dank je, het is idd fijn en gerustellend om te zien dat bijv het hartje keurig in verhouding is met alles in de juiste verhouding! Nu nog meer genieten van de zwangerschap!

@ Anna-lovely1 , Dank je ik had al een
Voorgevoel dat ik in verwachting was van het mannelijke geslacht omdat ik de laatste tijd alleen
maar zin had in biefstukken,haha en normaal maal ik daar geheel niet naar,vond het zelf een typisch mannelijk trekje ;-) maar het had uiteindelijk net zo goed een meisje kunnen zijn ...
Zelf ging ik er ook heen met een gevoel van wat kan je eigelijk verwachten wat je ziet bij 14 weken kwa geslachtskenmerken, maar er was duidelijk een piemeltje en echt een balzak, het hielp wel mee dat de beelden super vergroot werden maar daardoor des te duidelijker, om evt verwarring met de navelstreng uit te sluiten, liet hij nog zien dmv kleurtjes dat er echt veel bloed door de navelstreng liep, maar het piemeltje lichtte niet op (is natuurlijk wel doorbloed,maar geen bloeddoorstroom zoals de navelstreng heeft)
ik heb op 15 januari de 20 weken echo, jij ook alvast heel veel plezier de 28e.....ik hoop dat het je lukt zolang te wachten ??
Liefs mamajuni

Wat fijn allemaal! Het is telkens toch weer een hele opluchting he, als alles goed blijkt te zijn.

Wij hebben de 22e de geslachtsbepaling. Loop dan tegen de 16 weken. Ben benieuwd of ze het dan kan laten zien :) Wij hebben hier al een klein ondeugend mannetje rondlopen. Nog een jongetje zou ik heel leuk vinden, maar een meisje is net zo welkom. Dat zou wel even wennen worden denk ik :)

Terug
Bovenaan