14 weken zwanger en nog steeds onzeker

<p>Hallo dames</p><p>Ik ben 14 weken en 1 dag zwanger nu. </p><p>Heb al 2 hele mooie goede echos gehad, en een keer het hartje mogen horen. </p><p>Een goede bloedtest </p><p>En een goede niptest gehad</p><p>En nog steeds  zit ik met een angstig gevoel dat ik bang ben dat het nog mis is.</p><p>Ik weet dat het altijd nog mis kan gaan, maar ik maak me eigen meer druk als dat ik kan genieten. </p><p>Ik dacht dat ik na de uitslag van de nipt wat meer rust zou hebben, maar nu maak ik me weer druk of het hartje wel klopt en ben ik geneigd  woensdag  even naar de verloskundige  te gaan om toch nog even naar het hartje te luisteren. </p><p>Gelukkig mag ik altijd langskomen als ik het niet vertrouw  en me eigen zorgen maak.</p><p>Maar word er moe van dat ik onderhand niet is kan gaan genieten en ik dingen blijf zoeken om me eigen druk over te maken. </p><p>Nog meer mensen die zich hierin  herkennen? Of die tips voor me hebben</p>

De meeste vrouwen blijven de hele zwangerschap zich zorgen maken. Wat wel helpt is het kindje voelen. Duurt nog even, meestal rond de 20 weken.

Hoi meis! Weet precies hoe jij je voelt! Ik ben in de tussentijd bijna 21 weken en ik ben ook nog steeds onzeker! Wij hebben as woensdag de 20 weken echo en heb t idee dat ik daarna pas echt kan genieten.. afgelopen vrijdag nog het hartje gehoord maar de angst blijft toch.. 
Probeer toch te genieten hoor.. voor je t weet, is je kleintje er al!

Ik weet ook hoe je je voelt. Elke z dacht ik na de 12 weken zal het wel weggaan, na de 20 weken zal het wel weggaan, na de bewegingen etc. Altijd goede echo's en een heel beweeglijk kind (nu 34 weken zwanger). Maar blijf zoooo onzeker en bang dat er toch iets mis is/gaat. 

Accepteren en proberen door te gaan, ook al is het niet altijd makkelijk. 

Heyy thnx voor je reactie. 
Gelukkig ben ik niet de enige dan. 
Kan niet wachten tot ik het kleintje ook kan voelen.
Hopelijk trekt die angst nog een beetje weg dat ik indd ook een beetje kan gaan genieten.
Spannend die 20 weken echo om te zien of alles wel goed groeit  en doet.  Veel succes en plezier natuurlijk  om het kleintje weer te kunnen zien 
?

Hoi.
Hier bijna 15 weekjes zwanger van mijn vierde kindje.  En voel me zo onzeker deze zwangerschap.  Heb totaal geen klachten.  Voel me niet zwanger.  Al 3 goede echo's gehad.  Maar blijf onzeker.  Vooral omdat ik de kleine nog niet voel.  Bij de andere 3 kids voelde ik ze al wel rond die tijd.  En dat maakt me nog onzekerder.  Ook kan ik dit keer mijn baarmoeder lastig voelen.  Hoop dat het beide snel te voelen is. En dat ik iets meer vertrouwen krijg. 
Tot dat ik de 20wk echo heb gehad vind ik het erg spannend.  Bij mijn vorige zwangerschap werd een ernstige afwijking gevonden bij de 20 wk echo.  Dus hebben we een erg heftige en spannende zwangerschap gehad. Gelukkig had ik al vanaf het begin en goed gevoel dat het wel goed zou komen.  Ondertussen is onze kleine man 9 maanden.  En is hij in februari helemaal gezond verklaard.  
Dus deze zwangerschap is niet zo onbezorgd als mijn eerste 2 zwangerschappen.  Hopelijk mogen we het nog 1x goed en mooi afsluiten!
Liefs Renske

Terug
Bovenaan