14 weken zwanger en voel me beroerd

Ik ben nu 14 weken zwanger en heb al sinds een paar dagen knallende koppijn wat niet weg gaat,soms zo erg dat ik stil moet blijven liggen en dan zakt het wat.Ook heb ik erg last van me keel en last van veel slijm.Ik ben lichte astma pattient,maar mag me dagelijkse medicijnen niet innemen,wel voor nood ventolin die mag ik af en toe wel.Maar normaal neem ik zuigtabletten voor me keel,maar mag ik niet nu wel volgens mij niet.Ik hoest echt groene bonken(vies he) slijm op.Wat mag ik nu wel en niet innemen?
 
jeetje wat vervelend. die koppijn herken ik wel. ik ben vandaag ook 14 weken zwanger en ben het hele weekend zo ontzettend moe. Vandaag heb ik al de hele dag een hongergevoel, ook als ik net heb gegeten. Zal wel een nieuw kwaal zijn?

Maar vanwege je astma zou ik echt even je vk bellen!
 
Ik heb ook last van slijm, alle zwangerschappen gehad. Niet zo erg als jij maar wel vervelend.
Mijn verloskundige zei dat je er niet veel aan kunt doen omdat de boel wat opgezet is onder invloed van hormonen en meer slijm produceert. Ze zei wel om zure melkproducten te nemen (karnemelk/ yoghurt) ipv melk en vla (hmmm...nu twijfel ik, misschien was het wel andersom...heb je dus ook niks aan!!!!!)
 
Alleen een reactie op de hoofdpijn, de rest herken ik gelukkig niet. Volgens mij zit je in een periode dat er meer vruchtwater wordt aangemaakt. Hoofdpijn kan duiden op vochttekort. Drink je wel genoeg en ga je voldoende naar de wc? Misschien is dat deel op te lossen door gewoon net even wat meer te drinken (zeker bij warm weer).
 
Hoi.
Ik ben ook astma patient
Ik heb van mijn huis arts medicijnen gekregen die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap ik moet ze namelijk wel elke dag gebruiken. ook kun je erge hoofdpijn krijgen door dat je waarschijnlijk toch benauwd bent. ik krijg van mijn arts qvar en ventolin. gr succes
 
13 weken zwanger en ook nog steeds beroerd, en moe.
Moet ook vaak kokhalzen. Herkenen jullie dit? zodra ik vrij ben dan lig ik alleen maar, heb geen puf meer.Hoop dat het snel over is. Ik ben het wel zat.
 
Heel herkenbaar die vermoeidheid, kokhalzen overgeven en zo vergeetachtig als een vergiet.
Ik kon eigenlijk ook maar heel weinig doen maar in week 17 ging het in een keer een stuk beter - heb nu wat meer energie.
specifieke vragen wat betreft astma - daar is inderdaad verloskundige of huisarts voor. Wees maar niet bang om vreemde vragen te stellen
 
Terug
Bovenaan