14 weken zwanger na miskraam en nog geen buikje

<p>Hi mommies to be, ben Layla mommie to be van,( 4e ), 35 jaar en na 11 jaar weer zwanger. Heb in Augustus een miskraam gehad na 9 weken. Omdat ik overgewicht heb en een hoge BMI ben ik begonnen met hardlopen en krachttraining in mij hoofd had de miskraam met mijn overgewicht te maken. Nu ben ik 14e weken zwanger ? Alleen ik nog geen buikje, alle voorafgaande echo's waren goed, maar leef toch een beetje in angst. Heeft een mommie dit ook meegemaakt? Groetjes Layla ?</p>
 
Ik ben momenteel 14+5 weken zwanger van mijn eerste kindje en ik heb ook totaal nog geen buikje. Heb ook alleen maar goede echo’s eergister nog het hartje gehoord dus ik probeer me niet druk te maken over of ik nu al een buikje moet hebben of niet. Zie bij veel dames dat het buikje na 20 weken ineens snel gaat groeien. Don’t worry 
 
Ik ben van mezelf behoorlijk dun maar bij mij heeft de buik ook lang op zich laten wachten. Ben nu 28 weken zwanger en heb nu pas echt dat ik mensen die me niet kennen zien dat ik zwanger ben. Onze kleine jongen groeit en ontwikkeld zich prima volgens de echo's. Dus zou me er echt niet druk om maken! 
 
Bij mijn eerste kreeg ik pas bij 16 weken een buikje, groeide daarna enorm hard. Nu zwanger van de 2de, 13 weken heb nu al een buikje! Dus zal me er niet druk om maken, en lekker genieten!?
 
Terug
Bovenaan