14 wkn 5 dgn geslachts echo

Zoë krijgt een zusje! Eigenlijk was ik al 15 wkn en een dag (zoals ik aldoor al dacht), maar was heeeel duidelijk te zien! Dus voor iedereen die het ook wil weten: Snel een afspraak maken!! :D
Groetjes vanaf een ROZE wolk! :)

Gefeliciteerd en wat leuk dat je het nu al zo goed kon zien! Wij hebben pas 9 maart een pretecho! En dus geslachtsbepaling. Ik heb afgelopen maandag nog een echo gehad omdat ik gevallen was alleen toen was ie te druk met eten en had geen tijd voor ons haha.

Geniet ervan.

Wat super om te zien he, hoe zo'n ieniemienie wezentje al zo druk is. Onze dame was druk bezig met gymmen! Rekken en strekken, we hebben foto waarop ze helemaal uitgestrekt staat, heel bijzonder! :)

Ik zou eerst ook wachten tot week 20, maar toen ik dit hoorde MOEST ik wel! Haha

Klein tipje nog wel, wij hebben bij onze eerste met 20wkn een echo gedaan, heel leuk, maar de baby zit al best wel klem dan, bij 14/15 weken is hij/zij nog helemaal vrij om te bewegen, en dat is wel heel leuk om te zien!!

Hmmmm nou kan ik ook haast niet wachten, zal vragen bij de volgende echo of de gyn het al kan zien.....zou leuk zijn, weet alleen niet of mijn man het zo leuk vindt als hij er niet bij is.

Terug
Bovenaan